måndag 31 mars 2014

Tarotskop - Så blir vecka 14 enligt mina Tarotkort 140331 (Video!)

Hej kära du!

Hoppas allt är bra med dig! Här kommer mitt Tarotskop i nytt format - det sträcker sig över hela vecka 14! Hoppas du ska tycka om det!



Gemensamma aktiviteter:

Kostnadsfri Distanshealing: Nästa tillfälle på kostnadsfria MB Nova Forum: www.mbnova.ning.com (eller Fb gruppen; Maritas Hjärtevänner:
för en skön dos stärkande healing är den 2 april! Länk MB Nova Forum: 
 
Maritas e-kurs Tarot:
Efter 25 år tyckte jag att det var dags att starta en kurs i Tarot (jag kallar den kort och gott, Maritas Tarot) och dela med mig av mina erfarenheter. Det är en e-kurs som kan användas för husbehov och personlig utveckling eller som grund för den som vill arbeta professionellt som Tarotkonsult. Kursen är på hela 60 delar - läs mer  => 
https://marita.shopitoo.com/category.html/e-kurs-tarot 


                                  




Veckans Tarotskop:  Så här blir vecka 14 enligt mina Tarotkort. Dessutom pratar jag om lite annat smått och gott som påverkar våra liv!



Om videon inte börjar spela - klicka här: http://youtu.be/woeNLmFnovg

 _______________________________________________________
 
 
Startar 7 april!
Effektiv och populär Workshop på distans - Aktivera ditt Pengaflöde:
http://marita.shopitoo.com/product.html/aktivera-ditt-pengaflode?category_id=15
  
 
Mycket nöje! Interaktion är roligt: gilla, kommentera och dela gärna både här och på Facebook! Vill du ha mina tarotskop direkt till din mail, prenumerera på mitt Nyhetsbrev: Prenumerera på nyhetsbrev
 
 
Ha en fin helg!
Kram, Marita
------------------------------------------------------------------------------------
Marita Bladh, MB NovaTelefon: 0722-698970
Mail: marita@mbnova.se
Hemsida och bokning:  
http://maritambnova.wix.com/marita
MB Nova Forum: www.mbnova.ning.com
 
♥ Är du nyfiken på framtiden eller behöver du någon att prata med? Jag kan hjälpa dig att få perspektiv och redskap att hantera många av de utmaningar vi möts av i livet. Välkommen att kontakta mig. Ring: 0722-698970 eller maila mig på marita@mbnova.se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar