onsdag 20 september 2017

KOSTNADSFRI DISTANSHEALING ONSDAG 20 SEPTEMBER, 22:00 - 22:30


Hej kära vänner!

Idag onsdag 20 september, kl. 22.00 - 22.30, bjuder jag (för ca 190:e gången) på distanshealing igen - välkommen till en stunds underbar, ren och stark distanshealing för att fylla dina energidepåer och få lindring till sådant som bekymrar dig både fysiskt och mentalt. (Notera: alla onsdagar jämna veckor.)

=> Min healing är mycket kärleksfull, men också mycket kraftfull. Det är mycket viktigt att du dricker mycket vatten både efter, och hela dagen efter för att hjälpa din kropp med ev. utrensningar.

Anmälan:
Välkommen att anmäla dig via www.mbnova.se (direktlänk: (http://bit.ly/2hx3RmI). Du kan även anmäla dig via min Facebookgrupp Maritas Hjärtevänner.

Booster:
Vill du boka en Healing Booster / Attunement för att förstärka healingen till dig och bli en medskapare av energi, klicka här för att boka och läsa mer: http://bit.ly/2i7PtQe.

Påminnelse:
Om du vill ha påminnelse varje gång jag bjuder på distanshealing kan du anmäla det här > (direktlänk: http://bit.ly/2iuk0J4)

Ta emot healing:
Sätt eller lägg dig bekvämt. Slappna av, tona in, sätt i din intention att delta i distanshealingen och att du önskar få hjälp med ett specifikt problemområde - eller ta emot energi för ditt "högsta bästa". Om du vill kan du sätta på lite mjuk musik och gärna tända ett ljus. På hemsidan finns även information om min bakgrund och tips på hur du tar emot healing på bästa sätt. Välkommen, tillsammans gör vi världen lite, lite bättre!

Skicka en tanke till andra:
Jag vill be alla som deltar aktivt att helt kort skicka en kärleksfull tanke till alla andra som deltar vid detta tillfälle - och även barn i världen som har det svårt!

Exempel: Tänk så här inom dig: "Jag skickar en tanke av kärlek och ljus till alla som deltar i kvällens distanshealing med Marita på MB Nova och till alla underbara barn i världen. Tänk vilken gemensam kraft det blir - tack på förhand!

Gå och lägg dig om du vill:
Notera att du inte måste vara med aktivt - du behöver bara anmäla dig så kommer energin till dig när det passar dig bäst. Det går alltså bra att gå och lägga sig för natten om man tycker att det är sent.

Ljus och kärlek, Marita

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar