måndag 9 april 2018

Veckans Tarotskop - Så blir vecka 15 enligt mina Tarotkort 180409

MB Novas Tarotskop - Originalet sedan 2009

Hej kära du!

Veckans Tarotskop har haft Påskledigt - men är nu tillbaka med full kraft! *ler*


Tips 1! Självtest: Är du tillfälligt nere, eller är det något allvarligare? Gör testet här >

Tips 2! Högfrekvent Distanshealing för vana mottagare 11 april. Läs mer här >




VECKANS TAROTSKOP

Om du gillar budskapen i Veckans Tarotskop skriv gärna en kommentar längst ner.



1. Denna vecka finns det chans och risk att humöret åker lite berg-och-dalbana. Ingen fara! Använd topparna till att parera dalarna - och tänk: det är bara tillfälligt. Veckans första budskap vill uppmuntra oss att acceptera livet precis som det är, utan att gå ner oss, när det verkar gå nedåt.

2. Den här veckan är det väldigt skjuts i allt som har med andlig utveckling att göra. Passa på att börja meditera regelbundet, gå en medial/andlig kurs eller varför inte lära dig mer om till exempel Feng Shui och göra om hemma.

3. Denna vecka är det även mycket kärlek i luften. Använd denna vetskap på det allra bästa sättet för just ditt liv!

Lyckofärg denna vecka är gult.  Lyckotal: 11.


TIPS: Känner du dig lite fast i livet? Denna vecka är det förmånligt att göra saker för första gången. Gå utanför din komfortzon och prova på något spännande du bara vågat drömma om tidigare! *ler*

RÅD: Som bekant, alla resor börjar med ett första steg. Ta det första steget nu, tänk inte bara - utan gör det bara! Denna vecka är det förmånligt att vara lite spontan.


HINDER: Tänk inte: "- Jag kan inte". Tänk hellre: " - Jag kan inte det, än". Dra nytta av den nya tiden, på  Internet finns allt du behöver kunna för att göra det du vill, och lite till! *ler*


AFFIRMATION: Här kommer en affirmation från Tarotskolan; MB Nova Tarot Academy. Kortet vi får är Kung i Bägare från Lilla Arkanan och lyder: - Jag värdesätter mina känslor och min intuition.  (Om du inte känner exakt så nu - upprepa affirmationen om och igen under flera dagar så sjunker budskapet in och får mening inom dig.)


NÅGRA ORD OM KÄRLEK:


Par: En relation ska inte vara som en verbal brottningsmatch. Visst kan det ibland vara bra att kunna diskutera och argumentera i en relation - men det är bättre att träna på att våga visa och kommunicera sina känslor ärligt och öppet.

Singlar: Den här veckan ser det positivt ut att träffa någon i en kyrka, på ett museum eller i en annan äldre byggnad med vacker konst. *ler* / Lycka till!


Det var allt för denna gång, ha en underbar vecka!
Kram, Marita på MB Nova


[Ring Marita] Om du behöver någon att prata med, råd, medial vägledning eller coaching - välkommen att kontakta mig. Jag har tusental samtalstimmar i bagaget, ingen frågeställning är obekant, med mig kan du känna dig fri att fråga om och diskutera allt. Förboka tid via Kalendern - eller ring direkt 0939-111 91 41.

- Jag har även skapat en metod för att radera depressioner, läs mer om mina Power Samtal >>

[MB Nova Tarot Academy] - Nu lyfter vi kunskapen om Tarot till en ny nivå! Nu heter Maritas Tarot istället: MB Nova Tarot Academy. School for Excellence in Tarot, Divination and Spiritual Growth. Den är uppdelad i 4 steg - från Basic till Professional Master. Steg 4 är certifierande och för den som vill jobba som Tarotkonsult.  Läs mer > 





Marita Bladh, MB Nova
Tarotkonsult / Reiki Master /Certifierad Coach
Kontakt: 0722-698970 Hemsida: www.mbnova.se
MB Novas Mediala Direktlinje: 0939 - 111 91 41


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar