måndag 26 november 2018

Veckans Tarotskop - Så blir vecka 48 enligt mina Tarotkort 181126

MB Novas Tarotskop - Originalet sedan 2009

Hej kära du!

Vet du! Jag håller just på att kanalisera en ny workshop för Jordänglar (Divine Frequency Activation) - mina guider är väldigt påstridiga och ivriga - men som alltid underbara, därför blir denna veckas Tarotskop lite kortare än vanligt. Jag vet att många längtar efter att läsa det, så jag ber mina guider att ge mig en kortare version - bättre det, än inget - eller hur!? *ler*  Mycket nöje, kära du!

Tips: Kostnadsfri Distanshealing den 28 november. Anmälan >






 VECKANS TAROTSKOP


Om du gillar budskapen i Veckans Tarotskop skriv gärna en kommentar längst ner.




1. Det här är en superbra vecka att hitta sitt syfte i världen. Visste du att du är ämnad för storhet. Alla är det, hur ynkliga våra liv än verkar. Alla hör vi ihop, alla har vi ett värdefullt syfte. Bara för att vi inte kan se eller förstå det - betyder det inte att det inte finns där. Finn ditt syfte (om du inte funnit det ännu)!

Visst är vi glada att andra människor funnit sina syften?
- Alfred Hichkock, Julia Roberts, Justin Bieber, ABBA, Björn Borg, Kardashians - och många fler!! *ler*

Vilket är ditt syfte - just nu är det superbra och enklare än vanligt att hitta det! Världen vore lite, lite fattigare utan dessa stora namn - och lite, lite fattigare utan DIG! (Puss!)




Lyckofärger denna vecka är pärlemor - ostronvitt (om det är en färg?) *ler*  Lyckotal: 13
 

TIPS: Bra vecka för alla som jobbar med, eller har djur! Hm... undrar vad det betyder? Kanske är det för att djur är mycket andliga och de hjälper oss med andliga ting? Som kanske att läka - både fysiskt och mentalt, bota vår ensamhet, få ut oss i friska luften, hjälpa oss att känna inre frid och lugn, få oss närmare vår sanna inre andliga kärna helt enkelt?

RÅD: Vill du ha löneförhöjning efter nyår, eller höja ditt företags omsättning - detta är en perfekt vecka att lägga grunden för framtida ekonomiska vinster.

HINDER: Ensam är inte stark, ta hjälp av vänner, familj och kollegor för att höja ditt humör och din livsglädje denna vecka. Och, för att lösa problem!

EKONOMITIPS: Just nu fattar du kanske inte hur du ska få råd med julen, maten och klapparna. Det är ok, du måste inte förstå - bara lugn, det löser sig. Universum kan skapa hela världar - de kan hjälpa dig att fixa en underbar jul. Ha tillit! Börja träna på tillit nu!

FÖRETAGARTIPS: Här får vi kortet; Lyckohjulet. Wow! Vila inte, sjösätt alla dina planer och idéer nu! Resultatet kan bli magiskt! *ler*

// Har du upplevt att kunder avbokar och förlorat mycket pengar på det? Läs denna magiska ord-för-ord instruktion om hur du undviker det. Lycka till - alla småföretagare behövs, så även du! 


AFFIRMATION: Här kommer en affirmation från Tarotskolan; MB Nova Tarot Academy. Kortet vi får är Rättvisan från Stora Arkanan och lyder: - Jag är sann mot mig själv i alla beslut jag fattar.

Som vanligt gäller det att upprepa affirmationen om och igen under flera dagar så att budskapet sjunker in och får mening inom dig. Att vi denna vecka får ett kort från Stora Arkanan betyder att affirmationen är ännu starkare och går på djupet av vårt liv, vår person. Kort från Lilla Arkanan handlar mer om de små detaljerna i vårt dagliga liv.



NÅGRA ORD OM KÄRLEK:

Par: Denna vecka är det fördelaktigt att köpa och sälja hus och att renovera hemma! *ler*


Singlar: Denna vecka ser det fördelaktigt ut att träffa någon på en för välgörenhet. Det måste nog inte vara en stor välgörenhetsgala, det kan också vara på en, typ, Röda Korset loppis! *ler*


Det var allt för denna gång, ha en underbar vecka!
Kram, Marita på MB Nova


[Ring Marita] Om du behöver någon att prata med, råd, medial vägledning eller coaching - välkommen att kontakta mig. Jag har tusental samtalstimmar i bagaget, ingen frågeställning är obekant, med mig kan du känna dig fri att fråga om och diskutera allt. Förboka tid via Kalendern - eller ring direkt 0939-111 91 41.

- Jag har även skapat en metod för att radera depressioner, läs mer om mina Power Samtal >>

[MB Nova Tarot Academy] - Nu lyfter vi kunskapen om Tarot till en ny nivå! Nu heter Maritas Tarot istället: MB Nova Tarot Academy. School for Excellence in Tarot, Divination and Spiritual Growth. Den är uppdelad i 4 steg - från Basic till Professional Master. Steg 4 är certifierande och för den som vill jobba som Tarotkonsult.  Läs mer > 




Marita Bladh, MB Nova
Tarotkonsult / Reiki Master /Certifierad Coach
Kontakt: 0722-698970 Hemsida: www.mbnova.se
MB Novas Mediala Direktlinje: 0939 - 111 91 41

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar