måndag 7 januari 2019

Veckans Tarotskop - Så blir vecka 2 enligt mina Tarotkort 190107

MB Novas Tarotskop - Originalet sedan 2009

Hej kära du!

God fortsättning! Hoppas att du har haft ett riktigt underbart Jul och Nyår och att 2019 börjat precis på det sätt du önskat dig.

Nyhet: Divine Frequency Activation - för Jordänglar! >

Tips: Hitta alla MB Novas produkter och tjänster under 500kr på samma sida (fr 49kr) HÄR >




 VECKANS TAROTSKOP


Om du gillar budskapen i Veckans Tarotskop skriv gärna en kommentar längst ner.




1. Det här är en bra vecka för den som vill samarbeta med andra. Det kan röra sig om att skapa en grupp för ett speciellt fritidsintresse, för att driva ett projekt vidare på barnens skola, sätta ihop en arbetsgrupp på jobbet, samla syskonen för att planera föräldrarnas 40-åriga bröllopsdag - ja, alternativen är väldigt många. Fråga: - Vad skulle du vilja skapa en grupp för, nu?

2. Det här är också en bra vecka att träna på vårt tålamod och att balansera våra våra tankar och känslor. För många faller det sig naturligt att vara positiva. För andra är det lite jobbigare. Någon har upptäckt att om vi inte medvetet försöker styra våra tankar så är ca 70 % av dem negativa. Mycket på grund av att vi är omgivna av negativa nyheter och influenser från varandra och samhället. Tänk dig att få balans på det - så att vi åtminstone hamnar på 50-50! Det är en början väl värd att sträva efter! Det kan verka oöverstigligt att vara positiv och glad 100% av tiden - men 50% borde vi med lite medvetenhet klara, eller hur? *ler*

3. Veckans tredje budskap vill inspirera oss att se över hur vi bor. I vårt hem ska vi gärna känna oss trygga, avslappnade och lugna. Det ska gärna vara en plats där vi fyller på våra batterier. Om du bor på ett sätt som inte stödjer dig och dina energier kan det kännas fint att höra att detta är en bra vecka att hitta ett nytt boende eller att göra om hemma!
 


Lyckofärg denna vecka är grått. Lyckotal: 6


TIPS: Man säger ofta, på Engelska: "The Devil is in the details". Det betyder att, när vi önskar oss något, sätter upp mål eller strävar efter att uppnå något, är det viktigt att vara mån om de små, små detaljerna.

RÅD: Det här är inte en bra vecka att gå i strid med myndigheter eller andra som har makt över ditt liv eller din livssituation. Vänta lite.

HINDER: Om vi inte är vana att vara glada är risken stor att vi inte blir glada när vi får det vi vill ha heller. Träna på att vara glad nu.



EKONOMITIPS: Kortet vi får här vill inspirera oss att följa våra känslor. Känner vi att vi vill ha en sak som skulle berika vårt liv bör vi överrösta hjärnan och köpa det. Å andra sidan: känner vi att vi inte vill ha en sak - men vår hjärna säger att det vore klokt - då ska vi inte köpa det.

Ett exempel - som egentligen inte har med pengar att göra, men det är det bästa jag kan komma på i hastigheten: Min hjärna vet att det är väldigt bra och nyttigt att äta bönor. Min känsla säger att jag inte tycker om bönor. Urk! *ler* I år har jag bestämt mig för att inte tvinga mig själv att äta bönor. Yes! *ler*

Läs nu ekonomitipset igen så kanske du förstår hur jag menar med tanke och känsla.

FÖRETAGARTIPS: Kortet vi får här vill uppmuntra oss att bli ännu tydligare med vad, hur, för vem och varför vi ska satsa på de tjänster eller produkter vi idag erbjuder våra kunder. Vi ska heller inte vara rädda för att släppa taget om något som inte fungerar. Året har knappt börjat - än hinner du ta en liten time out för att reflektera över ditt utbud och hur du ska maximera 2019!

Jag har gjort en guide som hjälper dig att göra ett Lyckat Bokslut och få en Flygande Företagsstart 2019. 🎯 5-StegsModellen kan du ladda ner (Gratis) här: http://bit.ly/2Rih9rA / Jag har själv gjort det, det tog bara 20 minuter och det är det första jag läser på morgonen innan jag börjar jobba. Det är verkligen bra och håller mig fokuserad på vad som är viktigast. 

AFFIRMATION: Här kommer en affirmation från Tarotskolan; MB Nova Tarot Academy. Kortet vi får är Magikern från Stora Arkanan och lyder: - Jag är en kärleksfull kanal för ljuset och det goda att manifesteras här på jorden - i mitt liv och i allas liv.

Som vanligt gäller det att upprepa affirmationen om och igen under flera dagar så att budskapet sjunker in och får mening inom dig. Det här är en bra affirmation för dig som, antingen är en Jordängel, eller en vanlig, go människa som vill sprida lite mer ljus och kärlek i världen!



NÅGRA ORD OM KÄRLEK:

Par: Det här är en bra vecka att pyssla om hemmet och göra det till en härlig och trivsam plats där kärleken kan bo och växa. Kanske är det dags att möblera om, tapetsera klart gästrummet, slänga vissna blommor och trasiga saker eller göra en storstädning? *ler*

Singlar: Denna vecka ser det fördelaktigt ut att träffa någon på en vinprovning eller på ett konstgalleri! *ler* Lycka till!



Det var allt för denna gång, ha en underbar vecka!
Kram, Marita på MB Nova


[Ring Marita] Om du behöver någon att prata med, råd, medial vägledning eller coaching - välkommen att kontakta mig. Jag har tusental samtalstimmar i bagaget, ingen frågeställning är obekant, med mig kan du känna dig fri att fråga om och diskutera allt. Förboka tid via Kalendern - eller ring direkt 0939-111 91 41.

- Jag har även skapat en metod för att radera depressioner, läs mer om mina Power Samtal >>

[MB Nova Tarot Academy] - Nu lyfter vi kunskapen om Tarot till en ny nivå! Nu heter Maritas Tarot istället: MB Nova Tarot Academy. School for Excellence in Tarot, Divination and Spiritual Growth. Den är uppdelad i 4 steg - från Basic till Professional Master. Steg 4 är certifierande och för den som vill jobba som Tarotkonsult.  Läs mer > 




Marita Bladh, MB Nova
Tarotkonsult / Reiki Master /Certifierad Coach
Kontakt: 0722-698970 Hemsida: www.mbnova.se
MB Novas Mediala Direktlinje: 0939 - 111 91 41

1 kommentar:

  1. Jag är så glad idag för att Gud har gjort det åt mig efter att ha gått igenom svåra tider med andra långivare och ingenting fungerar, jag höll på att förlora min tro och hopp men jag måste fortfarande stå stark och sträva efter det jag letar efter. Jag är glad idag för att Gud har hänvisat mig till det bästa låneföretaget och jag ångrade ingenting efter att ha kontaktat dem och min hjärtelust uppfylldes och jag fick det nämnda beloppet jag begärde för (300 000,00 USD), pengarna betalades in till mitt konto efter två veckors samtal med företaget och de stressade mig inte eller gav mig huvudvärk när jag fick det här lånet från dem, andra av mina familjemedlemmar och vänner som jag riktade till dem fick alla sitt lån också, jag skulle älska dig för att kontakta pedroloanss@gmail.com . och få ditt lån snabbt och det här är säkert och snabbt, du som har löst hopp, tro och allt du har bara i namnet av att få ett lån och ingenting löser sig, slå vad om om du provar den här mannen som heter Pedro Jerome, du kommer att ångra aldrig något och din låneförfrågan kommer att godkännas och den betalas direkt in på ditt bankkonto, så skynda dig nu och kontakta snabbt svar. be om alla typer av lån, och det kommer att beviljas till dig. jag önskar dig det bästa

    SvaraRadera