måndag 6 juli 2020

Veckans Tarotskop - Så blir vecka 28 enligt mina Tarotkort 200706


🌷 Hej kära du!

Hoppas att du har haft en fin helg! Här kommer veckans Tarotskop och det är min förhoppning och innerliga önskan att budskapen jag kanaliserar idag ska hjälpa dig att göra din vecka - ja till och med ditt liv, ännu bättre!

Tips! Kostnadsfri Distanshealing: På onsdag den 8 juli (22.00 – 22.30) bjuder jag på distanshealing igen. Anmäl dig via inbjudan som ligger i min Facebookgrupp: Maritas Hjärtevänner eller mer privat här på hemsidan via sidan Kostnadsfri Distanshealing. Vill du få meddelande till din email varje gång jag erbjuder kostnadsfri healing kan du anmäla det här >.






                         

VECKANS TAROTSKOP


1. Det första jag får till mig är att det denna vecka är lite enklare än vanligt att manifestera pengar. Intressant! Det kan bero på att många har semester, vilket betyder att det är färre känslor av ekonomisk oro i luften. Fler människor omkring oss är glada och avslappnade - och det har även en positiv inverkan på oss! Hur kan du dra nytta av detta?

Ta gärna papper och penna och skriv ner minst 5 saker som du kan göra att du får bättre ekonomi. Det kan vara allt från att lägga om lån och avtal, be om löneförhöjning eller investera i aktier och fonder. Visst, du kan köpa lotter och några kommer att vinna men frågan är om det blir du? *ler* Det är ofta lättare/bättre att manifestera pengar genom metoder du kan påverka själv.

TIPS! Med start på söndag den 12 juli (datum valt för att Merkurius slutar gå "baklänges/retrograde" då), kommer jag att ge bort, helt gratis, min nybörjarkurs i Attraktionslagen. Jag kommer dessutom göra en video, ett inlägg eller livesändning varje dag för att prata om just dagens bokstav. Just det bokstav, kursen går nämligen från A - Ö, den är alltså i 28 korta delar/dagar. Häng på, lär dig Attraktionslagen, enkelt, gratis och roligt, tillsammans med mig och en hel grupp av andra människor! VAR? VAR? Jo, i min Facebook-grupp; En Ekonomisk Ljusglimt > Välkommen - låt oss attrahera mästerverk! 🥰

Du, vilket härligt sammanträffande. Väääääldigt sent igår låg jag och tänkte på att göra detta - att ge bort kursen i gruppen för att hjälpa gruppmedlemmarna att attrahera mer pengar, och sen får vi upp att kort som säger att det just nu är förmånligt att manifestera pengar. Härligt!

2. Denna vecka är det även förmånligt att skapa nya rutiner som skapar välmående både i vårt inre och i vårt yttre. Kanske vill du passa på att lägga om kosten, äta mer frukt och grönt, få bättre armmuskler, klippa håret, börja träna eller meditera? Att, till exempel, bry sig om sitt yttre är inte fåfänga. Det finns undersökningar som visar att människor som är nöjda med sig själva har bättre självförtroende, trivs bättre på sina jobb och i sina relationer. Det är kan vara värt att fundera ett varv kring det, eller hur?

3. Den här veckan är det även lyckosamt att: självklart vara i naturen - Moder Jord älskar när du älskar henne och när du verkligen njuter av hennes skönhet, men också att flyga till främmande länder, vandra i fjällen och att blicka inåt för att upptäcka din egen inre värld av skönhet. // Kom ihåg: Inom dig kan du allt, ditt inre är inte begränsat av några ytter lagar, normer eller pekpinnar. *Ler* Där är gott att vara, ofta!

Lyckofärg denna vecka är Guldgul.
Lyckotal, även denna vecka: 7. ⭐️
 
TIPS: Ge dig! Om du inte ser ut att vinna - eller om det inte är viktigt för dig, ge hellre upp striden innan den tar fart. Lägg din energi på något annat - något roligt!

RÅD: Att vilja något är Silver, att verkligen göra det är Guld! *ler*

HINDER: Förstår DU exakt hur du menar? Om inte du förstår, om dina tankar är otydliga så blir din kommunikation också mycket oklar. Formulera dig tydligt så undviker du eventuella missförstånd.

AFFIRMATION: Här kommer en affirmation från Tarotskolan; MB Nova Tarot Academy. Kortet vi får är: Tre i Pentagram från Lilla Arkanan och lyder: - Jag trivs att samarbeta med andra och ser allas inre potential! (Om du inte känner exakt så nu - upprepa affirmationen om och igen under flera dagar så sjunker budskapet in och får mening inom dig.)


💖 NÅGRA ORD OM KÄRLEK:
 
Par: Sommar och semester är en underbar tid att göra upp gemensamma planer för framtiden. Ju bättre ni mår, som par - desto bättre planer blir det!

Singlar: Denna vecka ser det lyckosamt ut att träffa någon på en färja, båttur eller kryssning av något slag. Lycka till! :-)


Det var allt för denna gång, ha en underbar vecka! 🥰
Kram, Marita på MB Nova


[Ring Marita] Om du behöver någon att prata med, råd, medial vägledning eller coaching - välkommen att kontakta mig. Jag har tusental samtalstimmar i bagaget, ingen frågeställning är obekant, med mig kan du känna dig fri att fråga om och diskutera allt. Förboka tid via Kalendern - eller ring direkt 0939-111 91 41.






Marita Bladh, MB Nova
Tarotkonsult / Reiki Master /Certifierad Coach
Kontakt: 0722-698970 Hemsida: www.mbnova.se
MB Novas Mediala Direktlinje: 0939 - 111 91 41



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar