måndag 20 juli 2015

Veckans Tarotskop - Så blir vecka 30 enligt mina Tarotkort 150720



Hallå där i hängmattan!

Skämt åsido :-) jag vet att många av er jobbar denna vecka men jag hoppas ni får tid att njuta av denna sommarvecka ändå! Nu är det dags för en ny vecka och ett nytt Tarotskop. Mycket nöje!

Tips! På onsdag 22/7, kl. 22.00 – 22.30 bjuder jag på distanshealing igen. Välkommen att anmäla dig via min Facebookgrupp Maritas Hjärtevänner eller mer privat via min hemisda: www.mbnova.se /och fliken för kostnadsfri Distanshealing.

I min Facebook grupp kommer även en tävling denna vecka (eller nästa) och två personer kommer att vinna en Tarotkurs av mig. Håll utkik i gruppen efter inbjudan till tävlingen.


VECKANS TAROTSKOP:

Ut och "fiska"! Denna vecka är perfekt för den som vill sondera terrängen. Det spelar nästan ingen roll vad det gäller, bara det gäller något du hjärtinnerligt hjärna vill göra eller ha. Om du drömmer om ett nytt hus, ge dig ut och leta efter var du vill bo. Om du vill börja en utbildning, börja samla på dig information. Om du ska ordna en fest i vinter, börja leta lokal. Bara din fantasi sätter gränser för vad det är så fundera ett varv över vad du har i din ”pipeline” och vilka drömmar du har i din byrålåda!

Om både din byrålåda och ”pipeline” är tom på idéer så oroa dig inte, den här veckan har vi tillgång till mycket kreativitet och massor idéer! För att hjälpa till och göra så mycket som möjligt av denna möjlighet kan du läsa inspirerande tidningar, prata med vänner och vara utåtriktad på alla möjliga sätt. I möten och konversationer bildas ofta små korn av grus som blir till fina pärlor när tiden är mogen.



Generellt är detta en vecka då drömmar blir verklighet – håll dig alert och fokusera på de drömmar du helst vill få uppfyllda. Var dock realistisk. Om din dröm till exempel är att springa ett Maraton och du inte har börjat löpträna ännu – ja, då är det mindre troligt att den drömmen går i uppfyllelse just nu. *ler* Om du gör din del så gör Universum sin del, det kan du lita på!



 


TIPS:
Se till att du deltar i flödet av att ge och ta. Det är ett böljande kretslopp. Om någon ger dig något, en gåva eller av sin tid – ge alltid tillbaka något till någon – antingen till den personen eller till någon annan. Om du bara tar – eller bara ger – uppstår obalanser som inte gynnar någon.

RÅD:
Du har fått många talanger och förutsättningar i detta liv – använder du alla? Fundera en stund över dina färdigheter, vilka kan du utveckla och använda än mer?

HINDER:
Murphy’s lag finns inte! Att TRO att något ska gå på tok bidrar ofta till att det gör just det. Ta hellre ut segern i förskott så blir resultatet bättre än om du tror att något ska gå åt skogen.

AFFIRMATION: Här kommer en affirmation från min Tarotkurs. Kortet vi får är Måttfullheten (Temperance) och lyder: Jag inser mina behov och använder alla mina resurser till att skapa hälsa och harmoni i mitt liv.


Ha en go vecka!!

Om du behöver någon att prata med, råd, medial vägledning eller coaching, välkommen att kontakta mig. Jag har tusental samtalstimmar i bagaget, ingen frågeställning är obekant, med mig kan du känna dig fri att diskutera allt.

Kram,
Marita på MB Nova 

  ● Prenumerera på mitt nyhetsbrev – Inspiration från Marita

  



Marita Bladh, MB Nova
Tarotkonsult / Reiki Master /Certifierad Coach
Drop In Linje: 0939 - 111 91 41
Telefon: 0722-698970 /
Mail: marita@mbnova.se
Hemsida: www.mbnova.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar