måndag 6 juli 2015

Veckans Tarotskop - Så blir vecka 28 enligt mina Tarotkort 150706



Hej kära du!

Hoppas du har haft en riktigt fin sommarhelg, nu är det dags för en ny vecka och ett nytt Tarotskop. Mycket nöje!

Tips! Onsdag 8 juli 22.00 bjuder jag på kostnadsfri Distanshealing igen. Anmäl dig via Fb gruppen Maritas Hjärtevänner eller via min hemsida: www.mbnova.se / fliken för kostnadsfri Distanshealing. Välkommen!

VECKANS TAROTSKOP:

Stanna upp ett ögonblick och fundera på vilka ambitioner du har - är du på rätt spår i livet? Om vi följer fel spår spelar det ingen roll hur hårt vi arbetar, vi kommer inte ditt vi ska ändå… Jag tror att du vet vad du behöver förändra i ditt liv. Vad håller dig tillbaka? Vem bestämmer reglerna i ditt liv? Vem har makten? Är det du, din chef, dina föräldrar, vänner, partner? Om det inte är du, se till att ta tillbaka din egen kraft! Denna vecka får du mycket god hjälp av Universum, du behöver bara påbörja processen.

Kom också ihåg: Universum har många lagar, den första är lagen om ordning. Utan ordning skulle hela världen och hela Universum vara ett enda kaos. Gå igenom ditt hem rum för rum och titta på vilket sätt du kanske kan skapa än mer ordning. Ju mer ordning du har på saker, papper och din ekonomi desto bättre saker kan komma in i ditt liv. Ett tips är att det kan bli mycket så ta med papper och penna på din rundvandring och skriv ner dina idéer.

Du får mycket tips och vägledning från dina guider, änglar, slumpen, ödet eller kalla det vad du vill. Lägg märke till vilka människor du plötsligt möter, vilka situationer du hamnar i, vilka saker du väljer att lägga pengar på osv. Allt berättar en historia, historien om dig och din utveckling – och en möjlig framtid. De nya vännerna du möter (exempelvis) – vad pratar de om, vad arbetar de med, vilka intressen har de? Notera allt som kommer i din väg – missa inget – och ha roligt! När man blir observant och lär sig att tyda tecknen i ens liv blir allt ännu mer spännande!


TIPS: På det hela taget kommer vi in i en tid där idéerna flödar. Känner du dig låst så kom ihåg detta råd extra noga. Ett sätt att komma ur en låsning är att ställa sig frågor. Exempel: Hur vill jag ha det istället? Vilka möjligheter har jag? Hur har andra löst en liknande situation?

RÅD: Samarbeta! Kom ihåg, man attraherar fler flugor med honung än vinäger… Kom också ihåg att välja dina strider. Ibland förlorar man fast man har rätt…

HINDER:
Motsatsen till ovanstående kan vara att vara konflikträdd eller att låta sig fångas i någon annans negativa tankar och idéer och inte kunna/ha modet att ta sig loss. Se upp för det just nu.

AFFIRMATION: Här kommer en affirmation från min Tarotkurs. Kortet vi får är passande nog Tre i Pentagram och lyder: Jag trivs med att samarbeta med andra och ser allas inre potential!


Ha en go vecka!!

Om du behöver någon att prata med, råd, medial vägledning eller coaching, välkommen att kontakta mig. Jag har tusental samtalstimmar i bagaget, ingen frågeställning är obekant, med mig kan du känna dig fri att diskutera allt.

Kram,
Marita på MB Nova 

  ● Prenumerera på mitt nyhetsbrev – Inspiration från Marita

 

Marita Bladh, MB Nova
Tarotkonsult / Reiki Master /Certifierad Coach
Drop In Linje: 0939 - 111 91 41
Telefon: 0722-698970 /
Mail: marita@mbnova.se
Hemsida: www.mbnova.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar