måndag 3 augusti 2015

Veckans Tarotskop - Så blir vecka 32 enligt mina Tarotkort 150803



Hej kära du!

Hoppas att du har haft en skön helg. Det är måndag och dags för ett nytt Tarotskop. Jag hoppas det ska hjälpa dig att navigera så att din vecka blir så bra som möjligt.

Tipsa och vinn: En tävlingen pågår just nu i min Facebookgrupp Maritas Hjärtevänner där du kan vinna min Tarotkurs. Välkommen att bli medlem i gruppen om du inte redan är det, där hittar du tävlingen => https://www.facebook.com/groups/246406352205102/


VECKANS TAROTSKOP:

Det har varit många energier i omlopp den senaste tiden som påverkat många att ägna sig lite extra mycket åt sin personliga och andliga utveckling. Om du känner dig lite trött, misströsta inte utan tänk att du ägnat mycket energi åt att växa inom dig. Lite växtvärk är inte ovanligt. Den här veckan kommer solen att skina över oss. Om det inte blir den ”riktiga” solen så kanske det handlar om soliga energier. Du kommer att märka att det mesta som du möter med en positiv känsla går förvånansvärt bra! Den här veckan är det riktigt fördelaktigt att interagera globalt. Med det menar jag: åka på semester, lära sig ett nytt språk, delta i globala möten, laga mat från främmande länder osv. Hur kan det komma sig, undrar du kanske? Jo, detta hänger ihop med den inre utveckling många genomgått på senare tid. Genom att ta in globala influenser i våra liv växer vi ytterligare en dimension just nu. Man kan även bli trött av att ha roligt så var noga med att vila emellanåt. Bli inte förvånad om du till helgen får många roliga erbjudanden om trevliga aktiviteter så fixa undan så många ”måsten” som möjligt i början av veckan.

TIPS:
Hur ser du på livet? Är det en kamp, en dans, en fest – eller vad? Den etikett du sätter på livet präglar den. Om du tänker att livet är en kamp eller en skola full med svåra läxor försök att tänka att den är en rolig och utvecklande kurs med många härliga delmoment. Eller byt tankesätt totalt genom att börja säga till dig själv att livet är som en dans och går som en dans. De ord vi väljer att använder är så viktiga!!

RÅD:
Om du känner dig överväldigad av något – dra dig undan. Lite tid i ensamhet är ett bra sätt att komma ifatt själsligt.  

HINDER:
Ibland är det viktigare att fatta ett beslut än att vända på allt hit och dit för att det  att det ska bli rätt beslut. Om du väntar för länge kan en toppenmöjlighet glida dig ur händerna.

AFFIRMATION: Här kommer en affirmation från min Tarotkurs. Kortet vi får är Ess i Pentagram och lyder: Jag tar tillvara alla möjligheter att manifestera mina drömmar!

Ha en go vecka!!

Om du behöver någon att prata med, råd, medial vägledning eller coaching, välkommen att kontakta mig. Jag har tusental samtalstimmar i bagaget, ingen frågeställning är obekant, med mig kan du känna dig fri att diskutera allt.

Kram,
Marita på MB Nova 

  ● Prenumerera på mitt nyhetsbrev – Inspiration från Marita

  


Marita Bladh, MB Nova
Tarotkonsult / Reiki Master /Certifierad Coach
Kontakt: 0722-698970
Hemsida: www.mbnova.se
Betallinje: 0939 - 111 91 41

4 kommentarer:

  1. Tackar! Det är alltid så roligt att läsa taroskopen ☺

    SvaraRadera
    Svar
    1. Roligt att höra Anna! Kram på dig! /Marita

      Radera
  2. Du är fantastisk som tar dig tid underbara Marita!

    SvaraRadera