måndag 9 november 2015

Veckans Tarotskop - Så blir vecka 46 enligt mina Tarotkort 151109

Hej kära du!

Hoppas att du har haft en skön helg. Det är måndag och dags för ett nytt Tarotskop. Jag hoppas det ska hjälpa dig att navigera så att din vecka blir så bra som möjligt.

Tips! På onsdag 11/11, kl. 22.00 - 22.30 erbjuder jag kostnadsfri distanshealing igen. Välkommen att anmäla dig via min FB-grupp: Maritas Hjärtevänner eller mer privat via min hemsida: www.mbnova.se / fliken för kostnadsfri Distanshealing. 

Sökes! Jag söker lite hjälp till mitt nya projekt. Det som började som en skämtsam kommentar från en söt Fb vän för några veckor sedan är snart verklighet. Vad? Jo - jag håller på att bygga en datingsida. Självklart inte vilken som helst. Det kommer att vara stort fokus, inte bara på dating, utan hur man faktiskt får relationer att fungera. Sidan kommer att vara  seriös, rolig och för den som letar efter en långvarig relation. // Nu behöver jag lite hjälp från Sverige med buggar, språkdetaljer osv. Inga betungande saker, det lovar jag. Du kan antingen vara singel själv - eller bara road av själva iden att hjälpa till att bygga upp något. Som tack för hjälpen erbjuder jag, den som vill, 6 månader gratis medlemskap. Om du vill vara med - ansök om att gå med i denna FB grupp (https://www.facebook.com/groups/123699381325638/) där tänkte jag samla de som vill bidra med feedback. Det är inte datingsidan bara en plats för en ev. "arbetsgrupp". Tack snälla!

VECKANS TAROTSKOP

Den här veckan är det de andliga energier som är förstärkta. Dra nytta av det genom att påbörja eller utveckla din andlighet. Andlighet är ett mycket brett område. Här kommer några exempel: Börja meditera, lär dig Tarot, gå en kurs i medialitet, healing, kristaller, lär dig Feng Shui, Yoga, Qi Gong – ja, det är bara att välja och vraka! Det är också väldigt bra att skapa avskildhet och bygga drömtavlor och/eller drömfångare.

Har en fråga du grunnat på länge? Vi får ofta svår via många olika ”kanaler” men det är inte alltid vi uppfattar det. Denna vecka ser det ut som att budskapen går fram på många håll. Har du en fråga, ställ den tyst men klart och tydligt inom dig och lägg märke till svaret. Det kan komma till dig i en dröm eller finnas tydligt i ditt sinne på morgonen när du vaknar. Det kan också komma genom något du läser eller något du hör på TV eller radio – för att nämna några sätt att få svar på.

Den här veckan är det fördelaktigt att: byta stall till hästen/hästarna, bygga nytt stall, köpa ny häst, stängsla hästhagen, lära sig rida, gå med i olika klubbar, köpa nya stövlar, mössor, stora schalar och handskar, köpa träd och buskar – även om det inte är säsong just här i Sverige kanske…).  Färgerna ljusgrönt och limegrönt är på olika sätt lyckosam.

TIPS: Om du inte trivs själv – bilda par med någon. Om du inte vill göra en uppgift själv – sök en partner. Om du inte vill vara ensam men inte vill ha en relation – köp ett husdjur. Istället för att ”banna” en situation du är i ensam – gör något åt det. Denna vecka har du stor chans att hitta du det/den du söker.  

RÅD: Det finns inte så många rosor just nu men korten är tydliga – stanna upp och ta mikropauser, precis som man gör när man stannar till och luktar på en underbar ros. Att stanna upp ger tillfälle till återhämtning, om så bara några minuter – och ibland är det allt vi behöver för att ladda om eller för att till exempel fatta rätt beslut.

HINDER: Du är inte låst även om det känns så ibland. Du har allt du behöver inom dig och när du helt och fullt inser det finns absolut ingenting du inte kan göra. Gör dig snarast av med föreställningen om att du är en person med begränsade möjligheter och resurser!

AFFIRMATION: Här kommer en affirmation från min Tarotkurs. Kortet vi får är Två i Stavar från Lilla Arkanan lyder: Jag har kraften att välja!  (Upprepa flera gånger dagligen och känn hur sant det är för dig, du blir det du tänker och säger – och framför allt känner!)

Ha en go vecka!!
Om du tycker om mitt Tarotskop, gilla, kommentera och dela gärna så att andra får läsa det.

Kom ihåg: Om du behöver någon att prata med, råd, medial vägledning eller coaching, välkommen att kontakta mig. Jag har tusental samtalstimmar i bagaget, ingen frågeställning är obekant, med mig kan du känna dig fri att diskutera allt.

Kram,
Marita på MB Nova 

  ● Prenumerera på mitt nyhetsbrev – Inspiration från Marita

   

Marita Bladh, MB Nova
Tarotkonsult / Reiki Master /Certifierad Coach
Kontakt: 0722-698970
Hemsida: www.mbnova.se
Betallinje: 0939 - 111 91 41


7 kommentarer:

  1. tackar för vägledningen

    SvaraRadera
  2. Tack Marita! Jag läste detta idag (onsdag). Mycket intressant läsning! När jag kom ner till hästarna, började jag fnissa lite... Jag red igår för första gången på säkert 8 år. Det säger allt!! Tusen tack för din vägledning!!

    SvaraRadera