måndag 23 november 2015

Veckans Tarotskop - Så blir vecka 48 enligt mina Tarotkort 151123



Hej kära du!

Hoppas att du har haft en skön helg. Det är måndag och dags för ett nytt Tarotskop. Jag hoppas det ska hjälpa dig att navigera så att din vecka blir så bra som möjligt.

Tips: På onsdag 25/11, kl. 22.00 – 22.30 bjuder jag på distanshealing igen. Anmäl dig via FB gruppen Maritas Hjärtevänner eller mer privat via min hemsida: www.mbnova.se / fliken för Distanshealing. Varm välkommen, tillsammans gör vi världen lite, lite bättre!

VECKANS TAROTSKOP

Bråda tider väntar framöver så var noga med ditt välmående nu. Det är nu i november som du lägger grunden för att orka med hela härliga december med Lucia, glöggfester, Jul och Nyår. Det finns ett fyra hörnpelare att komma ihåg: Sömn, Vatten, Motion och näringsrik Mat. Tar du hand om detta nu kommer du att kunna njuta så mycket mer av de sista bedårande veckorna av 2015.

Många människor känner inte att de har tillräckligt med stöd i livet. Om du känner så är det extra viktigt att du tänker på att verkligen vara sin egen vän. Peppa dig själv, beröm dig själv, ge dig själv uppmuntran. Kom ihåg allt bra du gjort, allt som gett dig erfarenhet – allt det som nu är DU. Det är inte förrän vi överger oss själva som vi blir ensamma, på riktigt. Kom också ihåg att det går att vara stark även om man känner sig i underläge och tilltufsad av livet. De flesta framgångsrika människorna du ser omkring dig har inte kommit dit de är idag för att de fått allt serverat på fat. De allra flesta ha kämpat med varje fiber av sig själv för att nå sina mål. Det kan du också, och vad mer är – du förtjänar det. Denna veckas energier gynnar de som kämpar i det tysta – snart kommer även ditt genombrott.


Den här veckan är det lyckosamt att: tillbringa tid med små barn, sy eller köpa långa klänningar, morgonrockar eller kappor, köpa vinterstövlar, anmäla sig till en danskurs, köpa eller hyra ett hus på landet. Gult är inte fult, dessutom bringar den färgen tur den här veckan.


TIPS: Det ligger mycket kärlek i luften, vad kan du göra för att släppa in den i ditt hjärta? (Om du inte vet hur man gör, säg bara högt för dig själv emellanåt: Ja, jag vill öppna mitt hjärta och släppa in massor av kärlek!)

RÅD: Säg förlåt! Händer det något under veckan som inte känns bra – var då den som är först med att säga förlåt. Hellre en gång för mycket än en gång för lite. Det gör inte att du kommer i underläge, det gör att du blir fri.

HINDER: Många saker är bra att ha men för många saker tynger energierna. Ta ett varv och släng, ge bort det du inte längre behöver – glöm inte garaget, vinden och källarförrådet. Många människor sitter fast i livet, utan att ens veta om det, på grund av alla saker de har överallt.

AFFIRMATION: Här kommer en affirmation från min Tarotkurs. Kortet vi får är Drottning i Stavar från Lilla Arkanan lyder: Jag är medveten om min fulla potential och manifesterar enkelt allt jag vill ha.  (Upprepa flera gånger dagligen och känn hur sant det är för dig, du blir det du tänker och säger – och framför allt känner!)

Ha en go vecka!!
Om du tycker om mitt Tarotskop, gilla, kommentera och dela gärna så att andra får läsa det.

Kom ihåg: Om du behöver någon att prata med, råd, medial vägledning eller coaching, välkommen att kontakta mig. Jag har tusental samtalstimmar i bagaget, ingen frågeställning är obekant, med mig kan du känna dig fri att diskutera allt.

Kram,
Marita på MB Nova 

  ● Prenumerera på mitt nyhetsbrev – Inspiration från Marita



  
Marita Bladh, MB Nova
Tarotkonsult / Reiki Master /Certifierad Coach
Kontakt: 0722-698970
Hemsida: www.mbnova.se
Betallinje: 0939 - 111 91 41

2 kommentarer:

  1. Det är mycket som stämmer som jag ska till mig :-))

    SvaraRadera
  2. Så roligt att höra Anna-Maria! Kram

    SvaraRadera