måndag 18 april 2016

Veckans Tarotskop - Så blir vecka 16 enligt mina Tarotkort 160418

Följ Marita & MB Nova på Facebook




Lördag 23 april:

Kom ihåg att Veckans Tarotskop även gäller för helgen. Trevlig helg på dig söta du!

Kram, Marita på MB Nova






Hej kära du!


Det är måndag och dags för mig att bjuda på ytterligare ett inspirerande Tarotskop. Jag hoppas det ska hjälpa dig att navigera så att din vecka, och ditt liv, blir riktigt bra!



Tips! På onsdag den 20 april (22.00 – 22.30) bjuder jag på distanshealing igen. Du kan anmäla dig via min Facebookgrupp: Maritas Hjärtevänner eller mer privat via min hemsida www.mbnova.se. Om du vill få meddelande via din mail varje gång jag erbjuder kostnadsfri healing (onsdagar jämna veckor 22.00 - 22.30, kan du anmäla det här >. Varmt välkommen - tillsammans gör vi världen lite, lite bättre!

NOTERA! Nästa healing är den 4 maj!
 

VECKANS TAROTSKOP

Me, my and myself! Just nu är det extra viktigt att se över våra prioriteringar i livet och förstå att allt inte handlar om oss själva. Det är inte alltid vi som ska komma i första rummet - ibland behöver vi se den större bilden och agera för att det ska bli bra för en större grupp människor; familjen, vännerna, samhället, arbetsgruppen osv. Det är däremot ytterst viktigt att vi tar en titt på och förstår på vilket sätt just vi bidrar i olika grupper – och inse att vi har styrkan att förändra både oss själva och de som ingår i våra olika grupper, om vi känner att saker och ting inte fungerar. Om just du läser det här är det för att du har en uppgift att förändra saker och ting i både stort och smått – du har den inre styrkan och förmågan/klokskapen att göra världen bättre. Ibland kan den vägen gå prydligt rak – ibland genom smått kaos. Vilket det än blir, lita på din egen inre förmåga att förändra och förbättra.


Kärlek:
Det känns troligt att det är många som just nu planerar eller drömmer om att gifta sig, bli sambo eller på annat sätt knyta nära band till en annan människa! Gå gärna steget längre, fundera gärna lite längre än till just själva ceremonin, ihopflyttningsdatumet, osv. Ta en stund och planera allt som kommer sedan. Alla de år då samarbete och kompromisser kommer att stå på schemat. Lär dig än mer om dig själv och hur du fungerar och lär dig än mer om din tilltänkta. Kunskap är makt, säger man – och det gäller även inom kärleken. Ju bättre man känner sig själv, sin historik, sina behov och drömmar – desto bättre rustad är man att leva lycklig i alla sina dagar. Det ser också ut att bli en vecka där det kan bli riktigt lyckosamt att gå på dejt. Så fram med finkostymen eller klänningen, bjud på dig själv – och ha roligt! *Ler*


TIPS: Du fick många gåvor och talanger med dig när du föddes till världen. Utveckla, förvalta och använd dem.


RÅD: Om du ibland känner dig ensam och utstött, byt umgänge. Stanna inte kvar för att behaga i hopp om att du en dag ska känna dig accepterad. Du är värd bättre!


HINDER:

Visst, man ska inte rusa iväg och fatta desperata beslut – men att vänta tills tåget gått är också tokigt. Brukar du rusa iväg – avvakta, just nu. Brukar du vänta tills tåget gått, sätt fart!


AFFIRMATION: Här kommer en affirmation från min Tarotkurs. Kortet vi får är: Ess i Stavar från Lilla Arkanan och lyder:
Jag tar tillvara alla möjligheter som kommer i min väg för att utveckla mina kreativa talanger! (Upprepa flera gånger dagligen och känn hur sant det är för dig, du blir det du tänker och säger – och framför allt känner!) 


Det var allt för denna vecka - ha det gott!
Kram, Marita på MB Nova

Och du, kom ihåg: Om du behöver någon att prata med, råd, medial vägledning eller coaching, välkommen att kontakta mig. Jag har tusental samtalstimmar i bagaget, ingen frågeställning är obekant, med mig kan du känna dig fri att diskutera allt.

● Prenumerera på mitt nyhetsbrev – Inspiration från Marita


Dela på Facebook


Marita Bladh, MB Nova
Tarotkonsult / Reiki Master /Certifierad Coach
Kontakt: 0722-698970
Hemsida: www.mbnova.se
Betallinje:  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar