måndag 11 juli 2016

Veckans Tarotskop - Så blir vecka 28 enligt mina Tarotkort 160711

Följ Marita och MB Nova på Facebook





Hej!

Så skönt att det är helg, eller hur! Här utanför Kungsbacka är det molnigt, så jag hoppas att solen är där du är istället. Kom ihåg att Veckans Tarotskop även gäller för lördag och söndag, där finns många tips som kanske kan göra din helg ännu lite bättre!

Allt gott och många kramar,
Marita på MB Nova


Ps. Nästa kostnadsfria distanshealing är den 27 juli. Ds. 



__________________________________________ 

Hej kära du!
Hoppas att du har haft en underbar helg! Det är måndag igen och dags för lite tips, råd och visdom från mina Tarotkort, allt för att du ska få en underbar vecka!

Tips! På onsdag den 13 juli (22.00 – 22.30) bjuder jag på distanshealing igen. Du kan anmäla dig via evenemanget som ligger i min Facebookgrupp: Maritas Hjärtevänner eller mer privat via min hemsida www.mbnova.se / fliken för kostnadsfri Distanshealing. Om du vill få meddelande till din email varje gång jag erbjuder kostnadsfri healing kan du anmäla det här >. Varmt välkommen - tillsammans gör vi världen lite, lite bättre!



VECKANS TAROTSKOP

Första kortet talar om för oss att det här ser ut att bli en härlig vecka med intressanta och goa familje- och vän sammankomster av olika slag. Det kan handla om allt från släktträff på lantstället, till att du springer på någon du tyckte mycket om förr eller att du rent av blir sambo eller bildar familj.

Vilket det än blir, så blir det bra och roligt! Om du inte har något liknande under uppsegling, varför inte samla vänner och/eller familj och göra något trevligt tillsammans? Kom ihåg att på sommaren är det inte bara viktigt att tanka ljus, sol och frisk luft, det är också viktigt att tanka sällskap och roliga sammankomster. Allt roligt vi gör på sommaren blir som till söta små karameller som vi suger på, och som ger energi och glädjer, under hösten och vintern.

Andra kortet berättar om att goda nyheter är på väg. Väntar du på besked om lån, resa, studier, nytt jobb - eller något annat? Goda nyheter är på väg till dig, de kommer inom de närmaste dagarna eller väldigt snart. Härligt, eller hur - och glöm inte att alltid ta ut glädjen i förskott!

Tredje kortet berätta att den som haft ett långvarigt problem av något slag kan se fram emot en lösning nu. Se bara upp så att problemet inte gjort dig handlingsförlamad, eller så van vid problemet att du inte knappt kan föreställa dig ett liv utan det. Ruska på dig och gör upp nya roliga planer för framtiden!

Tips: Visst kan semestern vara en tid då många får kompromissa, med partner och barn eller med ekonomin. Det är ok, men kompromissa aldrig bort glädjen. Ge med dig, om du måste, men utan att sura.
 
Råd: Rea eller tillskott i kassan - positiva ekonomiska vibbar ligger i luften.

Hinder: Vill du få saker gjorda, var organiserad. Det räcker inte att prata om allt som ska göras, det gäller att göra det också.


Affirmation: Här kommer en affirmation från min Tarotkurs. Kortet vi får är: 7 i Bägare från  Lilla Arkanan och lyder: Jag uppskattar mina fantasier och en dag blir de verklighet!  (Om du inte känner exakt så nu - upprepa affirmationen om och igen under flera dagar så sjunker budskapet in och får mening inom dig.)

Några ord om kärlek:
Enkel tumregel för dig som är i en relation: Är relationen bra och du mår bra så stanna kvar. Är relationen inte bra och du mår inte bra, stanna inte kvar. Att lämna en dålig relation är inget nederlag. Tvärt om! Det signalerar till dig att du vet vad du vill ha, och inte vill ha i en relation och att du vet ditt värde.

Denna vecka ser det lyckosamt ut att träffa någon på en fest eller sammankomst med vänner och/eller familj, eller på platser du varit förr, för länge sen.

Det var allt för denna gång, ha en underbar vecka!

Kram, Marita på MB Nova 


Ring Marita: Om du behöver någon att prata med, råd, medial vägledning eller coaching - välkommen att kontakta mig. Jag har tusental samtalstimmar i bagaget, ingen frågeställning är obekant, med mig kan du känna dig fri att fråga om och diskutera allt.  



● Prenumerera på mitt nyhetsbrev – Inspiration från Marita




Marita Bladh, MB Nova
Tarotkonsult / Reiki Master /Certifierad Coach
Kontakt: 0722-698970 Hemsida: www.mbnova.se
MB Novas Mediala Direktlinje: 0939 - 111 91 41

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar