måndag 25 juli 2016

Veckans Tarotskop - Så blir vecka 30 enligt mina Tarotkort 160725

Följ Marita och MB Nova på Facebook


x

H
ej!
Hoppas även du njuter av sol och underbar sommarvärme! Helgen är här, kom ihåg att Veckans Tarotskop även gäller för lördag och söndag, där finns inspiration och tips som kanske kan göra din helg ännu lite bättre!


 
Allt gott & Trevlig helg!
Marita på MB Nova

____________________________________________________

Hej kära du!
 
Hoppas att du har haft en underbar helg! Det är måndag igen och dags för lite tips, råd och inspiration från mina Tarotkort - allt för att du ska maximera dina möjligheter denna vecka och leva ett underbart liv fyllt av glädje och harmoni.

Tips! På onsdag den 27 juli (22.00 – 22.30) bjuder jag på distanshealing igen. Du kan anmäla dig via evenemanget som ligger i min Facebookgrupp: Maritas Hjärtevänner eller mer privat via min hemsida www.mbnova.se / fliken för kostnadsfri Distanshealing. Om du vill få meddelande till din email varje gång jag erbjuder kostnadsfri healing kan du anmäla det här >. Varmt välkommen - tillsammans gör vi världen lite, lite bättre!

Tänk på att inte bara skumma igenom Veckans Tarotskop, fundera gärna över vad varje budskap kan betyda för just dig och ditt liv. Kom ihåg, mina exempel är bara exempel för att sätta din fantasi i rörelse.  

VECKANS TAROTSKOP

Även om vi befinner oss i en underbar högsommartid gör man klokt just nu i att planera in lite aktiviteter också. Den här veckan är det toppen att åka på utflykter av alla de slag, gärna lite udda eller annorlunda sådana. Det kommer att skapa extra underbara händelser, upplevelser och minnen. Om man har barn och  familj tipsar korten om att vara extra noga med planeringen - möt ev invändningar eller gnäll med upphöjt lugn och se till att det finns gott om vatten och mellanmål vad ni än bestämmer er för att göra.

Om du brukar vara den som låter andra bestämma och bara hakar på, gör din röst hörd och för fram dina idéer och önskningar om aktiviteter och upplevelser! 

Om du inte fastnade för detta tips så ta gärna med penna och anteckningsblock till stranden och gör upp underbara planer för hur du vill att ditt liv ska vara framöver. Lägg stor inlevelse och känsla i varje plan och det är troligt att du häpnar över hur mycket som kommer att blir precis som du vill, eller kanske ännu bättre! 

Den här veckan är det, förutom aktiviteter och planer, gynnsamt att: lära sig rida, köpa nya gardiner, resa till medeltida städer och att göra röd saft och sylt. Lyckofärger är orange och rött.

TIPS: Var noga med att sova ordentligt. Denna vecka verkar det ske en energihöjning som kan påverka oss alla. Drick gärna även extra mycket vatten.

RÅD: Rättvisa råder. Oavsett hur en situation ser ut så kommer lösningar som gör alla till vinnare i det långa loppet - oavsett hur det ser ut på ytan.

HINDER: "Jag kan inte, det är för svårt." Bannlysa alla sådana tankar. Du kan mer än du tror!!

AFFIRMATION: Här kommer en affirmation från min Tarotkurs. Kortet vi får är: Riddare i Svärd från  Lilla Arkanan och lyder: Jag försvarar rätten till sanning och rättvisa.  (Om du inte känner exakt så nu - upprepa affirmationen om och igen under flera dagar så sjunker budskapet in och får mening inom dig.)

NÅGRA ORD OM KÄRLEK:

Denna vecka är det extra lyckosamt att göra det mysigt i det egna hemmet och att ge varandra små gåvor!

Denna vecka ser det förmånligt ut att träffa någon på tex en hajk eller fjällvandring. 


Det var allt för denna gång, ha en underbar vecka!

Kram, Marita på MB Nova 

Ring Marita: Om du behöver någon att prata med, råd, medial vägledning eller coaching - välkommen att kontakta mig. Jag har tusental samtalstimmar i bagaget, ingen frågeställning är obekant, med mig kan du känna dig fri att fråga om och diskutera allt. 

● Prenumerera på mitt nyhetsbrev – Inspiration från Marita

Marita Bladh, MB Nova
Tarotkonsult / Reiki Master /Certifierad Coach
Kontakt: 0722-698970 Hemsida: www.mbnova.se
MB Novas Mediala Direktlinje: 0939 - 111 91 41

5 kommentarer: