måndag 5 februari 2018

Veckans Tarotskop - Så blir vecka 6 enligt mina Tarotkort 180205

MB Novas Tarotskop - Originalet sedan 2009

Hej kära du!

Hoppas att du har haft en fin helg och att du nu är redo att ta dig an denna sprillans nya vecka! Det är min innerliga önskan att Tarotskopet jag kanaliserat denna vecka ska kunna hjälpa dig att hitta guldkornen så att din vecka blir riktigt superbra!

TIPS: Boosta Kärleken inför Alla Hjärtans Dag!  Ta emot himmelsk kärlek och healing från Änglarna under 30 dagar! Dessutom lär jag dig massor om änglar och änglarna dimension. På tillfälligt besök - en extra bonus (värde 149kr resp. 900 kr) - förutom alla som redan ingår!! Mina kunder är eniga, det här är en underbar upplevelse. Läs mer!


VECKANS TAROTSKOP



Om du gillar budskapen i Veckans Tarotskop skriv gärna en kommentar längst ner.



1. Den här veckan är det mycket förmånliga energier för dig som längtar efter barn, som funderar på att adoptera eller kanske ska skola in ett barn på dagis. Energierna är även gynnsamma för dig som upplever att du haft en jobbig uppväxt och är redo att släppa taget om det och inte låta det påverka dig längre!

Om du vill kan du, till exempel bara säga: Jag är nu redo att kapa alla känslomässiga band till min barndom. Då var då och nu är nu - och nu väljer jag att frigöra mig från allt som hindrat mig. Tack! (Enkelt, men effektivt. Lycka till.)

2. Ibland är det svårt att fokusera på för många saker samtidigt, då kan det lätt bli rörigt både i huvudet och i livet. Denna vecka är det väldigt bra att bestämma sig för vad man vill fokusera på och försöka att eliminera de saker som inte är roliga och meningsfulla. Alltså, saker som bara tar tid och inte producera glädje eller "återbäring" i någon form. För att komma på hur man ska bäst fokusera kan man ta skriva ner allt man gör under en dag eller vecka och sedan känna efter vad man ska fortsätta, respektive sluta, med. Intressant! *ler*

3. Även denna vecka är det kärlek i luften! (Tror det var det nyss också? *ler*) Använd energierna såsom det passar dig. Kanske är det dags att köpa ett husdjur? *ler* Skämt åsido, detta passar väldigt bra ihop med det jag skrev under punkt 1. Härligt! *ler*
 
Lyckofärg denna vecka är gult.  Lyckotal: 8.


TIPS: Säg inte saker i vredesmod, det slår troligen bara tillbaka på dig själv. Se över hur du pratar och kommunicerar denna vecka!

RÅD: Det syns inte på utsidan, hur du känner på insidan. Ge uttryck för dina behov så får du den hjälp du behöver.

HINDER: Ta hand om det du redan har så kommer Universum att ge dig mer. Kanske är det dags att städa bilen, göra en tidig vårstädning, laga trasiga saker (eller kasta dem) och fixa till det lite mysigt i ditt liv?


AFFIRMATION: Här kommer en affirmation från Tarotskolan; MB Nova Tarot Academy. Kortet vi får är ännu en gång Kung i Stavar från Lilla Arkanan - så det måste vara viktigt! *ler*. Affirmationen lyder: Jag är stolt över mina bedrifter och allt jag kan!   (Om du inte känner exakt så nu - upprepa affirmationen om och igen under flera dagar så sjunker budskapet in och får mening inom dig.)

(Lite roligt, jag har aldrig fått samma kort två veckor efter varandra, min Tarotlek har ju trots allt 78 kort, så vad är oddsen? *ler*)


NÅGRA ORD OM KÄRLEK:

Par: Även alla par får ett kärlekskort här - det måste betyda att Alla Hjärtans Dag, energimässigt, borde vara denna vecka. *ler* Varför inte planera något riktigt kärleksfullt till din partner?!

Singlar: Denna vecka är det speciellt förmånligt för alla som vill träffa en ny man - oavsett om du själv är man eller kvinna...! Det är extra enkelt, säger mina kort, på en plats med mycket maskulina energier. Nu alla singlar gäller det att tänka till! *ler*


Det var allt för denna gång, ha en underbar vecka!
Kram, Marita på MB Nova


[Ring Marita] Om du behöver någon att prata med, råd, medial vägledning eller coaching - välkommen att kontakta mig. Jag har tusental samtalstimmar i bagaget, ingen frågeställning är obekant, med mig kan du känna dig fri att fråga om och diskutera allt. Förboka tid via Kalendern - eller ring direkt 0939-111 91 41.


[MB Nova Tarot Academy] - Nu lyfter vi kunskapen om Tarot till en ny nivå! Nu heter Maritas Tarot istället: MB Nova Tarot Academy. School for Excellence in Tarot, Divination and Spiritual Growth. Den är uppdelad i 4 steg - från Basic till Professional Master. Steg 4 är certifierande och för den som vill jobba som Tarotkonsult.  Läs mer > 



 
Marita Bladh, MB Nova
Tarotkonsult / Reiki Master /Certifierad Coach
Kontakt: 0722-698970 Hemsida: www.mbnova.se
MB Novas Mediala Direktlinje: 0939 - 111 91 41

1 kommentar:

  1. Tack finaste Marita ❤❤❤ nu fick man mer och tänka på....😁

    SvaraRadera