måndag 12 februari 2018

Veckans Tarotskop - Så blir vecka 7 enligt mina Tarotkort 180212

MB Novas Tarotskop - Originalet sedan 2009

Hej kära du!

Hoppas att du har haft en fin helg och att du nu är redo att ta dig an denna sprillans nya vecka! Det är min innerliga önskan att Tarotskopet jag kanaliserat denna vecka ska kunna hjälpa dig att hitta guldkornen så att din vecka blir riktigt superbra!

TIPS 1: Boosta Kärleken inför Alla Hjärtans Dag!  Ta emot himmelsk kärlek och healing från Änglarna under 30 dagar! Dessutom lär jag dig massor om änglar och änglarna dimension. På tillfälligt besök - en extra bonus (värde 149kr resp. 900 kr) - förutom alla som redan ingår!! Mina kunder är eniga, det här är en underbar upplevelse. Läs mer!

TIPS 2: HÖGFREKVENT & PERSONLIG DISTANSHEALING FÖR VANA MOTTAGARE MED MARITA, 14/2!
Glad att konstatera att detta blivit mycket uppskattat! Läs feedback från deltagarna på denna sida längst ner (det kan ta någon minut innan kommentarerna laddas). Kom ihåg: begränsat antal platser. Läs mer >


VECKANS TAROTSKOP



Om du gillar budskapen i Veckans Tarotskop skriv gärna en kommentar längst ner.



1. Den här veckan gäller det att lägga in det där lilla extra - om vi vill ha det där lilla extra tillbaka! Veckans första budskap vill gärna inspirera oss att ge lite mer av oss själva, ge lite mer av vår kärlek, tid, kunskap och engagemang. Du vet, ungefär som när man är hos frissan/frisören och de fråga om man vill ha en kopp kaffe? En sån liten extra detalj gör i alla fall alltid mig glad. *ler* Jag betalar inget extra för det, jag återbetalar salongen genom att vara en nöjd kund som kommer tillbaka. Nu var detta exempel från affärsvärlden men passar lika bra för privatpersoner. // Låt oss ha detta i tankarna under veckan; hur kan vi ge lite, lite mer? Vi ska inte göra saker för att få tillbaka, men som jag nämnde, vi kommer att bli belönade för vår ansträngning.

2. Den här veckan är det, över lag, mycket högfrekventa energier i omlopp. Om du känner dig lite trött emellanåt, oroa dig inte - det kan vara en frekvenshöjning på gång. Försök att vila lite extra när/om du kan. Du vet hur det är med barn, när de växer på längden sover de ofta lite extra mycket. Så kan det vara med oss vuxna också, fast vi å andra sidan växer på insidan. *ler*

3. Denna vecka skulle man även kunna kalla för "möjligheternas vecka". Om det är något du innerligt gärna vill göra eller planera inför, finns goda chanser att resultatet överträffar dina förväntningar!!
 
Lyckofärg denna vecka är (pigg) orange.  Lyckotal: 12 och 3 (1+2=3).

TIPS: Många gånger i livet blir vi sårade, så är det för (troligen) alla. Men, låt inte det hindra dig från att leva ett roligt och meningsfullt liv.  Lyssna mindre på vad andra säger och mer till den gudomliga rösten inom dig - ditt högre jag.  Säger rösten något negativt är det troligen ditt ego, säger rösten att du är underbar - bingo; det är ditt högre jag som pratar! *ler*

RÅD: Ibland är vi lika rädda för att misslyckas som att faktiskt lyckas. En vanlig rädsla att lyckas är att vi tror att vår familj eller vänner inte ska tycka om oss längre, om vi blir rika eller framgångsrika. Glöm det, kära du! Om vi har en inre potential som vi inte utvecklar, då vissnar vi lite dag för dag. Kom ihåg: vi lever för att lära, utvecklas, vara kreativa och expandera.

HINDER: Även detta kort bekräftar det jag just skrev - det står för outnyttjad potential. Vilken potential vill du utveckla för att känna dig LEVANDE?


AFFIRMATION: Här kommer en affirmation från Tarotskolan; MB Nova Tarot Academy. Kortet vi får är den kraftfulla Magikern från Stora Arkanan och lyder: Jag är en kärleksfull kanal för ljuset och det goda att manifesteras här på jorden - i mitt liv och i allas liv! (Om du inte känner exakt så nu - upprepa affirmationen om och igen under flera dagar så sjunker budskapet in och får mening inom dig.)



NÅGRA ORD OM KÄRLEK:

Par: Denna vecka finns tecken på lite missnöje.  Vad kan det vara i din relation som behöver rättas till? Är det din partner som inte ger dig det du behöver i form av uppmärksamhet, gåvor eller kärlek? Kom ihåg: du kan aldrig förändra någon annan. Antingen får du ställa om dina förväntningar eller byta partner... Men! Du kan också välja att bli en bättre partner till dig själv! Istället för att lägga tid och energi på att hålla koll på din partners alla fel och brister kan du använda tiden till att älska och uppvakta dig själv mer. När vi byter fokus förändras våra energier, när våra energier förändras förändras ofta hela världen.

Singlar: Denna vecka ser det förmånligt ut att träffa någon i "hästsammanhang". Kanske är det dags att gå på en s.k Horse show, anmäla sig till en ridskola eller helt enkelt ta en promenad bland stall, hästar och hagar? *ler*


Det var allt för denna gång, ha en underbar vecka!
Kram, Marita på MB Nova


[Ring Marita] Om du behöver någon att prata med, råd, medial vägledning eller coaching - välkommen att kontakta mig. Jag har tusental samtalstimmar i bagaget, ingen frågeställning är obekant, med mig kan du känna dig fri att fråga om och diskutera allt. Förboka tid via Kalendern - eller ring direkt 0939-111 91 41.

- Jag har även skapat en metod för att radera depressioner, läs mer om mina Power Samtal >>

[MB Nova Tarot Academy] - Nu lyfter vi kunskapen om Tarot till en ny nivå! Nu heter Maritas Tarot istället: MB Nova Tarot Academy. School for Excellence in Tarot, Divination and Spiritual Growth. Den är uppdelad i 4 steg - från Basic till Professional Master. Steg 4 är certifierande och för den som vill jobba som Tarotkonsult.  Läs mer > 




Marita Bladh, MB Nova
Tarotkonsult / Reiki Master /Certifierad Coach
Kontakt: 0722-698970 Hemsida: www.mbnova.se
MB Novas Mediala Direktlinje: 0939 - 111 91 41


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar