måndag 18 november 2019

Veckans Tarotskop - Så blir vecka 47 enligt mina Tarotkort 191118

MB Novas Tarotskop - Originalet sedan 2009
MB Novas Mediala Direktlinje: 0939 - 111 91 41 - Hemsida: mbnova.se - Kontakt: 0722-698970

Tips: 30 dagars Healing Bootcamp
Ta emot healing till dig och läk din släkts familjekarma. Gör dig fri från gammalt elände! Dessutom många bonusar och 30 email med kunskap om andlig och personlig utveckling. Läs mer >>



Hej kära läsare!

Hoppas att du har haft en fin helg! Här kommer veckans Tarotskop och det är min förhoppning att budskapen jag kanaliserar idag ska hjälpa dig att göra din vecka ännu bättre!



Om du gillar budskapen i Veckans Tarotskop lämna gärna en kommentar eller tipsa andra. Tack! 


VECKANS TAROTSKOP

1. Den som har väntat på besked angående pengar och ekonomi kan få goda nyheter denna vecka! Vårt första kort berättar att denna vecka är energierna mycket förmånliga för många saker som rör det  ekonomiska och materiella. Det kan även innebära att uppfinningar, investeringar och idéer börjar ge utdelning eller att du plötsligt får en idé som visar sig bli mycket lönsam.

Hur ditt liv än ser ut, fundera på hur du kan dra nytta av dessa härliga energier! 


2. Veckans andra budskap vill uppmuntra oss att se det goda i det lilla och påminner om att det lilla kan växa sig stort. Exempel: Låt säga att du blir erbjuden ett nytt jobb, kanske ett timjobb. Du känner dig inte nöjd med det, du vill ha fler timmar. Du tackar nej till jobbet men hör sedan att den som fick/tog jobbet blev fastanställd. Alltså, uteslut inte saker och ting för att de, just nu, inte uppfyller dina krav. Saker och ting kan ta en magisk vändning denna vecka! 


3. Den tredje budskapet säger oss att vi även med små medel kan göra stora saker! Exempel: Kanske räcker inte din budget för att köpa alla julklappar du vill eller att dekorera ditt hem som du vill. Då ska du tänka: Vad har jag för alternativ - hur kan jag med små medel skapa stora resultat, eller i alla fall de resultat jag känner mig nöjd med? När du öppnar ditt sinne för alternativ och inte bara stänger igen då kan det visa sig att precis alla dina julklappar finns till reapris, människor ger dig av sina fina dekorationer, du blir erbjuden ett roligt extrajobb, du hittar en nedgrävd skatt (haha! Nej det tror jag inte, nu skojar jag med dig! :-) )  eller att din favoritloppmarknad plötsligt är översållad med allt du behöver för att skapa en magisk jul! Alltså, ha ett öppet sinne, fundera på vilka alternativ du har, stäng inte igen och tänk att det är omöjligt! OBS!! Det sista du ska göra är att låna pengar!


Lyckofärg denna vecka är grönt.  Lyckotal: 7.


TIPS: Tänk på dig själv, för det är det ingen annan som gör? *ler* Detta kanske låter egoistiskt men det är sant. När du tänker på dig, när du sätter upp mål och når dem, då inspirerar du även andra att uppfylla sina drömmar.

RÅD: Om det finns något du vill ha, som någon annan kan tillhandahålla åt dig - säg det, räkna inte med att alla ska förstå hur du tänker. Rak kommunikation är mycket viktigt denna vecka.

HINDER: Jag vet, du har nog drabbats av många olyckor. Men kära du, det är dags att gå vidare nu. När vi stannar kvar i det gamla, förhindrar vi nya energier, nya roliga människor och spännande upplevelser att komma in i våra liv.


AFFIRMATION: Här kommer en affirmation från Tarotskolan; MB Nova Tarot Academy. Kortet vi får är Översteprästen från Stora Arkanan och lyder: - Jag är trygg i att alltid följa mitt eget hjärtas röst! (Om du inte känner exakt så nu - upprepa affirmationen om och igen under flera dagar så sjunker budskapet in och får mening inom dig.)


Tips för Företagare: Hur sprider du information om ditt företag? Via annonser, nätverksträffar, inlägg i grupper på Facebook och/eller på LinkedIn? Sätten är många, ett mycket bra sätt är att skapa en så kallad "Kundmagnet". Varsågod, här är en gratis checklista för dig att ladda ner om du vill lära dig mer om hur du skapar en kundmagnet! Länk >>

NÅGRA ORD OM KÄRLEK:

Par: Som jag nämnde förut så är rak kommunikation mycket viktigt denna vecka. Det rör även elektronisk kommunikation, inte minst Internet. Facebook och sociala medier är störande faktorer i väldigt många relationer, tro mig - jag hör detta så ofta i mina samtal. Om det stör din relation, varför inte ta ett rakt samtal med din partner där ni bestämmer hur ni ska göra och hur ni ska förhålla er till varandras sociala nätverk online. Tydlighet är nyckelordet.

Singlar: Den här veckan är det förmånligt att träffa någon där det finns sköna fåtöljer!  Kan det vara dags för ytterligare en tur till IKEA eller annan möbelaffär, eller att besöka en biograf? Hm, det finns säkert fler ställen med sköna fåtöljer, du får tänka ett varv på det, kära du! *ler* Lycka till!


Det var allt för denna gång, ha en underbar vecka!
Kram, Marita på MB Nova


[Ring Marita] Om du behöver någon att prata med, råd, medial vägledning eller coaching - välkommen att kontakta mig. Jag har tusental samtalstimmar i bagaget, ingen frågeställning är obekant, med mig kan du känna dig fri att fråga om och diskutera allt. Förboka tid via Kalendern - eller ring direkt 0939-111 91 41.

- Jag har även skapat en metod för att radera depressioner, läs mer om mina Power Samtal >>





Marita Bladh, MB Nova
Tarotkonsult / Reiki Master /Certifierad Coach
Kontakt: 0722-698970 Hemsida: www.mbnova.se
MB Novas Mediala Direktlinje: 0939 - 111 91 41

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar