måndag 30 mars 2020

Veckans Tarotskop - Så blir vecka 14 enligt mina Tarotkort 200330


Två tips för alla:

1. Kostnadsfri Distanshealing. På onsdag den 1 april (22.00 – 22.30) bjuder jag på distanshealing igen. Anmäl dig via inbjudan som ligger i min Facebookgrupp: Maritas Hjärtevänner eller mer privat här på hemsidan via sidan kostnadsfri Distanshealing. Vill du få meddelande till din email varje gång jag erbjuder kostnadsfri healing kan du anmäla det här >.

2.  I dessa tider kan det vara extra skönt att få hjälp och stöd av sin egen Ängel. Vilken är din goa och kärleksfulla Födelsedagsängel? Läs mer >  // Boka till specialpris (endast via denna länk) >


Hej kära läsare!

Hoppas att du har haft en fin helg! Här kommer veckans Tarotskop, hoppas råden från mina Tarotkort ska hjälpa dig att göra din vecka ännu bättre!








VECKANS TAROTSKOP

Oj vilken bra vecka detta blir - solig och med härliga energier! 

Den här veckan dyker det, för många, upp en oväntad överraskning i form av extra pengar, ett erbjudande om jobb man trodde var kört, ett bud på ett hus som accepteras - eller någon annan form av positiv överraskning åt det materiella eller ekonomiska hållet. 

Kom ihåg att även om det inte är något jättestoooort som dyker upp - att uppskatta det som kommer bäddar för ännu fler positiva överraskningar. Det är hemligheten som många redan förstått, men ännu inte alla! (Attraktionslagen)

Nu kanske du tänker: " - Jaha, Marita - menar du att jag ska vara speciellt glad över att vårjackan jag vill ha finns på rea, eller att löneförhöjningen bara blev på 2 %, fast jag ville ha 3% - eller att jag fick tillbaka 50 kronor som jag betalat för mycket på en räkning?? Verkligen?!"

- Jaaaa! Det menar jag! *ler*

Ok - visst kanske man inte blir så nöjd över lönen om den inte motsvarar det man ville ha - men grejen är att om du är missnöjd med det du faktiskt får, finns risk att du får ännu mindre nästa gång. Har du råd med det? Tacka och ta emot och öppna flödet för meeeer! *ler*


Den här veckan är det extra lyckosamt att städa förrådet/garaget/vinden, att köpa nytt pälsdjur och att planera in resor till djurparker och bondgårdar. :-)


Lyckofärg är solgult! Lyckotal: 1


TIPS: Tycker du att du står och stampar - stampa tillbaka! *ler* Det enda sättet att förändra vad som helst är att: 1) veta vad du vill. 2) bestämma vilka steg du behöver ta för att uppnå det. Om du tänker att du inte har tid eller ork att förändra ditt liv: fundera på var du lägger din energi? Är det TV'n, sociala medier eller kanske att dela nedsättande inlägg av politisk eller "Trump'isk" karaktär? Vad tar din tid? Skala bort något som inte är livsviktigt så får du säkert ihop minst 30 minuter om dagen. På 30 minuter hinner man göra massor av planer. Och du - se till att ha roligt, det är ju trots allt ditt liv vi pratar om. 
 
RÅD: Vördnad är ett av mina nya favoritord. Vad känner du vördnad för? En bebis, en spröd blomma, dina andetag - eller något annat? När vi börjar känna mer vördnad blir det svårare (tror jag) att till exempel: skräpa ner i naturen eller behandla oss själva eller andra illa.

HINDER: Fuska inte på jobbet, fuska inte med någon uppgift som du har betalt för att göra. Det slår tillbaka på dig i form av minskad självrespekt - och att någon troligen kommer att fuska med något du anlitat dem göra (Attraktionslagen).  

AFFIRMATION: Här kommer en affirmation från Tarotskolan; MB Nova Tarot Academy. Kortet vi får är: Page i Stavar från Lilla Arkanan och lyder: - Jag växer och lär mig nya saker hela tiden! (Om du inte känner exakt så nu - upprepa affirmationen om och igen under flera dagar så sjunker budskapet in och får mening inom dig.)


FÖRETAGARE: Svåra tider för många - men det finns andra sätt. Behöver du tjäna extra pengar för att hålla företaget igång? Skicka ett mail till mig så berättar jag hur: marita@mbnova.se. (Gäller även privatpersoner.)

 
NÅGRA ORD OM KÄRLEK:
 
Par: Härlig vecka, kärleken frodas! .... jasså inte? Vad ska du göra åt det? Kärlek är ett verb och du kan antingen använda den kunskapen till att säga: Jag älskar dig oftare - eller att göra något kärleksfullt. Vilket väljer du? Kanske båda? *ler* Kom ihåg: Livet är för kort att vara i kärlekslösa relationer.  

Singlar:  Pga Covid -19 drar jag inget kort i denna fråga just nu, bäst att vara försiktig. Men, varför inte blåsa nytt liv i gamla bekantskaper genom telefon, SMS och Sociala medier? :-)

 
Det var allt för denna gång, ha en underbar vecka!
Kram, Marita på MB Nova


[Ring Marita] Om du behöver någon att prata med, råd, medial vägledning eller coaching - välkommen att kontakta mig. Jag har tusental samtalstimmar i bagaget, ingen frågeställning är obekant, med mig kan du känna dig fri att fråga om och diskutera allt. Förboka tid via Kalendern - eller ring direkt 0939-111 91 41.

[MB Nova Tarot Academy] - Nu lyfter vi kunskapen om Tarot till en ny nivå! Nu heter Maritas Tarot istället: MB Nova Tarot Academy. School for Excellence in Tarot, Divination and Spiritual Growth. Den är uppdelad i 4 steg - från Basic till Professional Master. Steg 4 är certifierande och för den som vill jobba som Tarotkonsult.  Läs mer > 






Marita Bladh, MB Nova
Tarotkonsult / Reiki Master /Certifierad Coach
Kontakt: 0722-698970 Hemsida: www.mbnova.se
MB Novas Mediala Direktlinje: 0939 - 111 91 41



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar