måndag 6 april 2020

Veckans Tarotskop - Så blir vecka 15 enligt mina Tarotkort 200406


Hej kära läsare!

Det är måndag igen och  dags för mig att bjuda på Veckans Tarotskop. :-)
 
- Skrivet i efterhand. Ojoj!!! Var beredd på ett ovanligt Tarotskop, inte ens jag förväntade mig dessa budskap.

VECKANS TAROTSKOP

Nya tider nya förhållningssätt... Då kan det vara tryggt att veta att den här veckan går i rättvisans tecken.... När människor vi älskar blir sjuka, eller tom dör - då blir vi förstås förtvivlade! Teorier om Covid -19s bakgrund, orsak och verkan florerar överallt. Vad ska man tro på?

Budskapet jag får är:

"Oroa er inte, det finns inte en enda mänsklig kraft som är smartare än det kollektiva medvetandet i Universum. Vi har koll på läget på jorden och vi översvämmar allt levande med vår kärlek. När denna kris är över, kommer många saker att bli så mycket bättre. Vi är ledsna att ni är ledsna, men om ni såg vad vi ser, skulle ni inte oroa er så mycket - tvärt om. Ha tålamod, lita på oss. Vi ser inte bara till er och era barns generation - vi ser väldigt mycket längre än så... Det finns ett överflöd av änglar omkring jorden just nu, låt dem hantera era problem och ta hjälp av dem för att finna stöd och tröst."



TIPS: Följ med i det som händer inom dig under denna tid. Rensa ut lögner, svek och besvikelser. Möt framtiden fri som ett barn.

RÅD: Hur vill du se framtiden, hjälp oss att skapa den. Skriv, måla och rita - vi tar till oss allt ni sänder till oss.

HINDER: Ojämvikt har råttt på jorden länge - både befolkningsmässigt, monetärt och resursmässigt. Vi måste ändra det nu. Hjälp oss i detta arbete. Arbeta i era hjärtan. Sänd ut ovillkorlig kärlek - inte oro och rädsla.



Ja, kära ni. Detta väntade jag mig inte. :-) Men, jag litar på gud... budskapen jag får... Låt oss följa uppmaningarna, vad har vi att förlora?

Kram på er!!

Marita



Marita Bladh, MB Nova
Tarotkonsult / Reiki Master /Certifierad Coach
Kontakt: 0722-698970 Hemsida: www.mbnova.se
MB Novas Mediala Direktlinje: 0939 - 111 91 41

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar