fredag 23 augusti 2013

Så blir helgen enligt mina Tarotkort - vecka 34


Hej kära du!

Äntligen fredag och även om sommaren börjar lida mot sitt slut ser det ut att bli en varm och go helg på många håll! Det är dags att fråga tarotkorten vad de vill tipsa om den här helgen!





SÅ BLIR HELGEN!



Jösses vilken kreativ helg det blir! Håll i hatten för nu går det undan. J Det ser verkligen ut att bli en nystart inom de flesta områden som har med kreativitet att göra. Det här blir verkligen en ”göra-helg”. Alla dina idéer och alla dina kära planer – de ska du sätta fart med nu! Oavsett om du har idéer till en tavla du vill måla, en skola du vill börja på eller ett hälsomål att nå – nu är tid att sätta fart med det. Inte planera och fundera – det har du nog gjort tillräckligt – det är själva agerandet som ska stå i fokus nu. Rannsaka ditt minne – vad är det du så gärna vill göra? Vad har du redan en plan för? Bra, du minns – härligt, bara att komma igång. Det du skapar nu ger långsiktigt bra utdelning och resultat! 

Ett litet litet pekfinger bara… Allt du tar dig för ska du göra med säkerhet och glädje – det bästa är att ha en känsla av att inte kunna misslyckas. Så fort det kommer in tankar på att: ”Inte ska väl jag...”, ”Inte kan väl jag…”, Jag är inte tillräckligt bra…” eller andra förminskande tankar – bannlys dem! De är din absolut värsta fiende! Utan dem kan du nå hela vägen upp till stjärnorna – och en sån chans vore väl synd att missa, så säg? :-) 

Kärlek ligger också i luften! Ren och fin kärlek. Det är upp till dig att få den att utvecklas så ta chansen och ta initiativ! Nu kan du nå hela vägen så långt du vill!





♥ Behöver du någon att prata med? 
Behöver du vägledning genom coaching eller tarotkort? Jag kan hjälpa dig att få perspektiv och redskap att hantera många av de utmaningar vi möts av i livet. Välkommen att kontakta mig. Ring: 0730-818215 eller maila mig på marita@mbnova.se så bokar vi tid.



Jag önskar alla en riktigt härlig sensommarhelg!

Kram, Marita


-----------------------------------------------------------
MB Nova
0730-818215
Mail: marita@mbnova.se
Hemsida: www.mbnova.se
Webbshop: http://marita.shopitoo.com
MB Nova Forum: www.mbnova.ning.com



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar