fredag 30 augusti 2013

Så blir helgen enligt mina Tarotkort vecka 35 (Video!)

Hej kära du!

För första gången kommer du nu att få ta del av mitt "Tarotskop" i videoformat. Berätta gärna vad du tycker - är det bättre att ha det skriftligt? Det var mycket roligt och spännande att göra den här videon - mycket nöje! :-) 


SÅ BLIR HELGEN!


Om videon inte startar - klicka här: http://youtu.be/CQvEgGK1YXM


♥ Behöver du någon att prata med? 
Behöver du vägledning genom coaching eller tarotkort? Jag kan hjälpa dig att få perspektiv och redskap att hantera många av de utmaningar vi möts av i livet. Välkommen att kontakta mig. Ring: 0730-818215 eller maila mig på marita@mbnova.se så bokar vi tid.


Jag önskar alla en riktigt skön och härlig helg!

Kram, Marita


-----------------------------------------------------------
MB Nova
0730-818215
Mail: marita@mbnova.se
Hemsida: www.mbnova.se
Webbshop: http://marita.shopitoo.com
MB Nova Forum: www.mbnova.ning.com






2 kommentarer:

  1. Detta var mycket inspirerande och trevligt att träffa dig i detta formatet, hoppas du fortsätter med detta....tack för dina råd inför helgen.
    Namaste
    Anne

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Anne och tusen tack för din fina feedback! Namaste, Marita

      Radera