fredag 10 januari 2014

Förändra ditt liv med 15x30 Metoden!

Vill du förändra ditt liv - prova 15x30 metoden! Det är så enkelt... Allt du behöver göra är att stilla dina tankar, genom meditation (tex fokusera på din andning) och upprepa detta under 30 dagar! Du kommer troligen att bli häpen över effekten!





Lycka till!
Kram, Marita


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Marita Bladh, MB NovaTelefon: 0722-698970
Mail: marita@mbnova.se
Hemsida och bokning:  
www.mbnova.se
MB Nova Forum: www.mbnova.ning.com
 
♥ Är du nyfiken på framtiden eller behöver du någon att prata med? Jag kan hjälpa dig att få perspektiv och redskap att hantera många av de utmaningar vi möts av i livet. Välkommen att kontakta mig. Ring: 0722-698970 eller maila mig på marita@mbnova.se.

5 kommentarer:

  1. Tack MARITA SKALL GÖRA DETTA KOMSENTRERA MIG PÅ ANDNINGE ,,vET ATT DETTA BRA MEN HAR RUSAT I VÄG ,,BRA ATT DU FINNS KRAM ,,...hAR VÄRKLIGEN SÅ MÅNGA TANKAR NU KRING OLIKA FRÅGER KÖR VÄRKLIGEN EN VÄG NU SOM KAN BLI BRA ELLER VAD ,,,,!!! vet inte men öppnar porten till något jag inte känner till ,,Går nog varsamt fram tror jag kram Maria dock gott att du där ,,

    SvaraRadera
  2. Tack för att du påminner mig om detta.
    kram

    SvaraRadera
  3. Ja, andningen behöver nog få uppmärksamet just nu; fy bubblan vad jag har mkt runtomkring mig..Andas nästan uppe i bröstkorgen bara *huvva*..
    Tack för tipset :) Kram Birgitta T

    SvaraRadera
  4. Adningen är viktig och jag brukar ibland fokusera på att ta djupa långa andetag och andas med magen. Har inte testat 15 x 30 metoden. Ska försöka få lite tid och utöva den. Just nu har jag så mycket omkring mig med kommande flytt. 15 min bör jag kunna unna mig för mitt välmående. Det gäller bara att komma ihåg att vika den stunden under 30 dagar.

    Tack för tipset det ska jag ta till mig! Fungerar det inte nu så kommer jag framöver få tid när jag landat i mitt nya boende.

    Kram Renate Wretefelt

    SvaraRadera