fredag 3 januari 2014

Tarotskop - Så blir helgen enligt mina Tarotkort vecka 1 2014 (Video!)

Marita har arbetat som Tarotkonsult och med spådom och livssamtal i över 20 år med den speciella inriktningen att blanda medial rådgivning med personlig- och andlig utveckling samt kunskaper i Lagen om Attraktion. Marita gör många spådomar gratis online via sitt nätverk: MB Nova Forum och är även certifierad Coach.

 Hej kära du!

God fortsättning! Hoppas allt är bra med dig och att du har haft en underbar jul och en riktigt god början på 2014! Det är fredag igen - den 3 januari - och här kommer mitt "Tarotskop - Så blir helgen enligt mina Tarotkort".
 
 
 

 
 
Om videon inte börjar spela - klicka här:
http://youtu.be/k7Od6yXERPg
 
Tusen tack för alla fina meddelanden jag får!
Här är ett att glädjas innerligt över, tack söta du! :-)

 
 
Mycket nöje! Gilla, kommentera och dela gärna!  
Ha en fin helg!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Marita Bladh, MB NovaTelefon: 0722-698970
Mail: marita@mbnova.se
Hemsida och bokning:  
http://maritambnova.wix.com/marita
MB Nova Forum: www.mbnova.ning.com
 
♥ Är du nyfiken på framtiden eller behöver du någon att prata med? Jag kan hjälpa dig att få perspektiv och redskap att hantera många av de utmaningar vi möts av i livet. Välkommen att kontakta mig. Ring: 0722-698970 eller maila mig på marita@mbnova.se.

 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar