fredag 10 januari 2014

Tarotskop - Så blir helgen enligt mina Tarotkort vecka 2 / 140110 (Video!)

Marita har arbetat som Tarotkonsult och med spådom och livssamtal i över 20 år med den speciella inriktningen att blanda medial rådgivning med personlig- och andlig utveckling samt kunskaper i Lagen om Attraktion. Marita gör många spådomar gratis online via sitt nätverk: MB Nova Forum och är även certifierad Coach.

Hej kära du!
Äntligen fredag igen och här kommer veckans Tarotskop - och en presentation av allt jag jobbar med - det är inte lite det! :-) Mycket nöje! 
 

 
 Om videon inte börjar spela - klicka här:
http://youtu.be/MlgQvnGYPO4
 
 Mycket nöje! Gilla, kommentera och dela gärna både här och på Facebook! Vill du ha mina tarotskop direkt till din mail, prenumerera på mitt Nyhetsbrev: Prenumerera på nyhetsbrev->
 
--------------------------------
 
Workshop på distans - Aktivera ditt Pengaflöde
Länk till Evenemang: http://www.facebook.com/events/623918130987260

ALLT DETTA INGÅR:
1. Daglig Distanshealing under två veckor
2. Bonusönskan...

3. Handbok med tips, råd, strategier.
- Attraktionslagen, mental träning, affirmationer, mm.
4. Inbjudan till Online-Seminarie
- Ämne: Fördjupade kunskaper i Handbokens innehåll.
5. Inbjudan till Online-Seminarie.
- Ämne: Feng Shui för välstånd av/med Feng Shuikonsult Victoria Hill*
6. Utlottning av en helt underbar tavla av Chatarina Yngvesson*
7. Dagliga emails med tips, råd inspiration

------------------------------------------------------------------------------
 
Ha en fin helg!
Kram, Marita
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Marita Bladh, MB NovaTelefon: 0722-698970
Mail: marita@mbnova.se
Hemsida och bokning:  
http://maritambnova.wix.com/marita
MB Nova Forum: www.mbnova.ning.com
 
♥ Är du nyfiken på framtiden eller behöver du någon att prata med? Jag kan hjälpa dig att få perspektiv och redskap att hantera många av de utmaningar vi möts av i livet. Välkommen att kontakta mig. Ring: 0722-698970 eller maila mig på marita@mbnova.se.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar