måndag 11 augusti 2014

Tarotskop - Så blir vecka 33 enligt mina Tarotkort 140811 (skriftligt)



Hej kära du!! 

Det är äntligen måndag så här kommer Veckans Tarotskop – så blir veckan enligt mina Tarotkort,  till dig! Tolkningen sträcker sig över hela vecka 33. Denna vecka blir det skriftligt igen - mycket nöje! :-)

På gång!
  • Workshop: Den 25 augusti är det dags för min mycket populära Workshop: Aktivera ditt Pengaflöde. Läs mer och boka här: http://bit.ly/1lzgiun  // Det är en workshop i grupp. Vill du hellre gå en workshopen själv, starta när du vill och dessutom få coaching av mig under tiden, välj Personlig Workshop. Läs mer här: http://bit.ly/1o9aVFo
  • Faktura: Vill du boka och betala några av mina tjänster per faktura, läs mer om det här: http://bit.ly/1obt2VA

 
VECKANS TAROTSKOP:

Det här blir en vecka med mycket blandad kompott! Det första som är tydligt är att det ligger en viss besvikelse i luften. Det kan antingen vara en viss besvikelse över att sommar/semester är över och att det nu är dags att gå tillbaka till jobbet – eller en viss besvikelse över att sommaren/semestern inte blev så rolig som man kanske hade hoppats på. Vilket det än är så är det snart glömt och ”vatten under bron” som man säger, så försök att inte förstärka känslan genom att prata för mycket om det eller på andra sätt ge den för mycket fokus – för då dröjer sig ev besvikelse kvar längre.

För många är det här en tid för nystart! Kanske träffar du en ny kärlek, börjar på ett nytt jobb eller köper du något du länge längtat efter? Allt som är ”nytt” nu kommer att bli mycket lyckosamt och kärt – länge! Fundera ett var på hur just du kan dra nytta av dessa energier!!

Den här veckan är det mycket fokus på barn också. Speciellt barn som ska börja förskolan/skolan. Det här ser ut att vara en jättebra vecka för att komma i ordning. Kanske är det nya skolsaker och kläder som ska inhandlas eller kanske rent av inskolning på gång? Det du gör denna vecka som har med barn och barns utveckling och saker att göra ser väldigt bra och positivt ut. Om du inte själv har små barn kanske du vill ge en hjälpande hand åt en familj i din omgivning som behöver support och stöd – eller kanske är det dina barnbarn som behöver sin Mormor/Farmor Farfar/Morfar lite extra just nu för att hantera alla nya intryck? Fundera på hur detta kan beröra just dig.


Tips:. Korten tipsar ofta om att rensa… Jag vet, det kan bli lite tjatigt… Men tydligen finns det mer att rensa för här kommer tipset igen! Är det saker, relationer, vanor eller människor – vad behöver du rensa bort för att få plats för nytt?

Råd: Såhär i gränslandet mellan våra årstider kan en viss otålighet dyka upp. Vad du än väntar på så ha tålamod – det kommer!!

Hinder: Låt inte materiella ägodelar, hus och hem ta för mycket av din energi just nu – du kommer att behöva den lite längre fram. Låt sommarens ”lathet” bo kvar en stund till!

Ord på vägen: Om vi inte vet vad vi vill spelar det ingen roll vad vi gör för vi vet ändå inte vart vi är på väg. Vill du veta och styra din framtid, skapa den själv! Gör upp planer – stora som små – inriktning i livet ger framgång, resultat och trygghet.

Affirmation: Här kommer en affirmation från min Tarotkurs. Kortet vi får är Den Hängde Mannen och lyder: Det är tryggt att vänta och lita på att allt jag behöver kommer till mig när det ska.

Kom ihåg: Mina exempel är alltid bara ett sätt att förmedla hur jag tänker och ett sätt att få igång din fantasi i ett visst ämne så att du hittar motsvarande situationer / infallsvinklar i ditt liv.


Tack för idag - ha en go vecka kära du!

 
Kram, Marita på MB Nova
● Prenumerera på mitt nyhetsbrev – Inspiration från Marita 
 



Marita Bladh, MB Nova
Tarotkonsult / Reiki Master /Cert. Coach
Drop In Linje: 0939 - 111 91 41
Telefon: 0722-698970 / 0300-393 28
Mail: marita@mbnova.se
Hemsida: www.mbnova.se
Boka Marita: http://marita.shopitoo.com



3 kommentarer:

  1. Tack för veckans Tarotskop! Tips: Rensning pågår fortfarande för fullt ochh det var klockrent. Hinder: det ska jag försöka undvika och inte låta energierna får ta för mycket plats.

    Sena nattiskramar/tidiga morgonkramar
    Renate

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket finaste Marita!

      Trevlig helg önskar jag dej också.

      Kram

      Radera