måndag 4 augusti 2014

Gå ner i vikt och må bra med workshopen: Nå ditt Personliga Mål! Start 4/8

Hej!!

Nu är det äntligen dag igen att köra denna populära workshop! // Start måndag 4/8. Läs mer och boka: http://bit.ly/1lMKG2b

 



HÄR FÅR DU MASSOR AV METODER FÖR ETT LYCKAT OCH BESTÅENDE RESULTAT PÅ ETT OCH SAMMA STÄLLE. VÄLKOMMEN!


FÅ EN KICK ATT BÖRJA NU! Denna workshop är för dig som vill gå ner i vikt och/eller börja träna. Den passar även för dig som vill gå upp i vikt. Den passar både för män och kvinnor.

MÅNGA UPPLEVER att det är svårt att komma igång med bättre vanor eller att ha uthållighet att fortsätta tills man når sitt mål. Då kan problemet ligga på ett annat plan än att man bara har "dålig karaktär och är lat och slarvig".

VARJE DELTAGARE får personligt anpassad distansbehandling. Det går till på samma sätt som vid en vanlig distanshealing - jag använder bara andra metoder och energier. Vid detta tillfälle deltar du aktivt med mig i 30 minuter, därefter skickas energi till dig och dina mål dagligen i 3 veckor.

JAG LOVAR INTE att du kommer att gå ner 20 kilo eller springa 1 mil efter tre veckor men genom att skicka energier som stärker din vilja, självkänsla och beslutsamhet kommer du troligen att uppleva att du har lättare för att göra saker du mår bra av. Saker som får dig i form. Jag kommer även att fokusera på att försöka lösa upp negativa blockeringar runt eventuella tidigare misslyckanden och skicka positiv energi till din kropp, kroppsuppfattning och till dina träningsredskap!

HANDBOK OCH DAGLIGA MAIL
Förutom att jag kommer att dela med mig av mina personliga råd och hemligheter för nå lyckade resultat, får du också en handbok med tips och råd runt kost, motion, planering, mental träning och mycket mer!! Dessutom kommer du dagligen, under de två veckorna få tips, råd och inspiration från mig - allt för att riktigt hålla dig fokuserad och resultatorienterad!!

=> Läs mer och boka: http://bit.ly/1lMKG2b

Varmt välkommen att ta del av en spännande och effektiv metod!
Kram, Marita ♥





Marita Bladh, MB Nova
Tarotkonsult / Reiki Master /Cert. Coach

Drop In Linje: 0939 - 111 91 41
Telefon: 0722-698970 / 0300-393 28
Mail: marita@mbnova.se
Hemsida: www.mbnova.se
Boka Marita: http://marita.shopitoo.com 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar