måndag 12 januari 2015

Tarotskop - Så blir vecka 3 enligt mina Tarotkort 150112 video



Hej kära du!

Hoppas allt är bra med dig. Det är måndag och dags för mig att bjuda på veckans Tarotskop. Denna vecka blir det, på mångas begäran, ett videotarotskop igen - det var länge sen jag gjorde det så det var riktigt roligt! Dessutom tipsar jag dig om hur du kan lära dig se din aura. Mycket nöje! 
 

                                             Länk till videon på Youtube: http://youtu.be/lPMkswA8UtY

Kom ihåg: Mina exempel är alltid bara ett sätt att förmedla hur jag tänker och ett sätt att få igång din fantasi i ett visst ämne så att du hittar motsvarande situationer/infallsvinklar i ditt liv.


Ha en go vecka!!

Kram,
Marita på MB Nova 

  ● Prenumerera på mitt nyhetsbrev – Inspiration från Marita



Marita Bladh, MB Nova
Tarotkonsult / Reiki Master /Cert. Coach
Drop In Linje: 0939 - 111 91 41
Telefon: 0722-698970 /
Mail: marita@mbnova.se
Hemsida: www.mbnova.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar