måndag 23 mars 2015

Tarotskop - Så blir vecka 13 enligt mina Tarotkort 150323



Hej kära du!

Hoppas du har haft en go helg, nu är det dags för en ny vecka och ett nytt Tarotskop. Mycket nöje!


VECKANS TAROTSKOP:

Oj, vilken härlig vecka det blir!! Stor utdelning på bra utfört arbete. Partnerskap. Kärlek och nya bekantskaper! I vissa faser i livet kan det för många kännas svårt att träffa nya trevliga vänner. Förr kanske vi hade småbarn och blev vänner med barnens lekkamraters föräldrar. När vi blir äldre inser vi att det där med att få nya vänner tar lite längre tid eller kräver att vi agerar på nya sätt – och gör nya saker. Nåväl denna vecka är det som om Universum matchar ihop de som just söker nya vänner – så ut och nätverka och mingla!

Vill du tjäna mer på jobbet, en husförsäljning, en investering – eller annat så är det en mycket bra vecka att ligga i lite extra för att få en större utdelning. Visa framfötterna på jobbet, fixa lite extra med huset inför visning eller lär dig mer om de fonder, valutor eller värdepapper du äger. Det är även en bra tid för nyinvesteringar – speciellt för den som är insatt och påläst. Fundera på hur du kan dra nytta av detta!

Tre i Stavar
http://www.thewildunknown.com/products/three-of-wands-tee
Det är en härlig och gynnsam tid för nya partnerskap… kanske får du frågan med stort F från din partner, kanske hittar du plötsligt någon som vill bli kompanjon med dig i ditt företag. …där tog mina idéer slut, men fundera på hur detta kan påverka dig och ditt liv. *ler*

Tips: Allt är inte guld som glimmar, se upp med någon som har en dold agenda. Dessutom, lita på din intuition. Om du känner att någon behandlar dig felaktigt nu så kommer det troligen inte att bli bättre av sig själv längre fram.

Råd: Ibland är världen rättvis. Just nu får du tillbaka precis så mycket eller lite du ger ut. Vill du får mer – ge mer. Vill du få mindre – ge mindre.

Hinder: Ibland känns allting hopplöst. Själva hopplösheten – att vara utan hopp, tro och förtröstan är det största hindret just nu. Våga hoppas, våga tro – våga älska och leva fullt ut!

 


Affirmation: Här kommer en affirmation från min Tarotkurs. Kortet vi får är Tre i Stavar och lyder: Jag skapar min egen verklighet genom att fokusera på det jag verkligen vill ha!

Kom ihåg: Mina exempel är alltid bara ett sätt att förmedla hur jag tänker och ett sätt att få igång din fantasi i ett visst ämne så att du hittar motsvarande situationer/infallsvinklar i ditt liv.


Ha en go vecka!!

Kram,
Marita på MB Nova 

  ● Prenumerera på mitt nyhetsbrev – Inspiration från Marita




Marita Bladh, MB Nova
Tarotkonsult / Reiki Master /Cert. Coach
Drop In Linje: 0939 - 111 91 41
Telefon: 0722-698970 /
Mail: marita@mbnova.se
Hemsida: www.mbnova.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar