måndag 30 mars 2015

Tarotskop - Så blir vecka 14 enligt mina Tarotkort 150330



Hej kära du!

Hoppas du har haft en go helg, nu är det dags för en ny vecka och ett nytt Tarotskop. Mycket nöje!


VECKANS TAROTSKOP:

Kanske har du fått lite dåliga nyheter – sånt händer, det viktiga är att du inte låter det påverka dig framåt. Då är då – sen är sen. Döm inte ut framtiden baserat på din historik. Historier måste inte upprepa sig, situationer måste inte komma tillbaka – om vi bestämmer oss för att inte tillåta det. Stäng alltså inte ditt hjärta när dåliga nyheter dyker upp på din radar. För om du gör det bäddar du för fler dåliga nyheter. Vänd dåliga situationer med tro och tillit till dig själv och din förmåga – och en stor gnutta tillit till Universum. Kom ihåg att Universum är en energi så stark och god att den kan skapa hela världar fyllda av underbara träd, blommor, djur och hav... underskatta inte den.

Många gillar att nätdejta – andra gör det inte! Denna vecka ser det dock ut som att nätdejting kan vara ett framgångsrikt sätt att finna både nya vänner och en ny partner på. Så, gå ut online och skapa lite nya roliga samtal och du är öppen för nya bekantskaper. Tänk bara på att nätet erbjuder en skyddad plats även för ”skumma typer”. Var noga med hur du förmedlar information om dig själv och om du ska träffa någon för första gången, gör det gärna där det finns mycket folk. En 30 minuters fika, är experternas råd för första dejten! *ler*



Ibland kan det vara svårt att fatta beslut – ibland är ett mindre bra beslut bättre än inget alls. Om det är något du gått och dragit på, fatta ett beslut nu så att du kan gå vidare. Lägg inte för mycket energi på det. Ta snabbt reda på de för- och nackdelar som är involverade – och sen bara bestäm dig! Du kommer att känna dig så lättad när det är gjort.


 


Tips: Känner du dig lite lätt utmattad? Ta tag i situationen innan den leder till kroniska besvär.

Råd: Du är en smart person, använd din logiska slutledningsförmåga när du styr ditt liv och låt dig inte alltid styras av känslor.

Hinder: Lojalitet mot andra som förtjänar det lönar sig, var noga med att inte prata illa om någon bakom deras rygg. Det kan lätt blossa upp och slå tillbaka mot dig själv.

Avslutar med en viktig fråga: Är du rädd för att lyckas, eller rädd för att misslyckas?
 

Affirmation: Här kommer en affirmation från min Tarotkurs. Kortet vi får är Månen och lyder: Jag är trygg. Jag är inte ens rädd för det jag inte förstår.


Och du, Om du behöver någon att prata med, råd, vägledning eller coaching - välkommen att kontakta mig. Kontaktuppgifter nedan. 


Ha en go vecka!!

Kram,
Marita på MB Nova 

  ● Prenumerera på mitt nyhetsbrev – Inspiration från Marita




Marita Bladh, MB Nova
Tarotkonsult / Reiki Master /Cert. Coach
Drop In Linje: 0939 - 111 91 41
Telefon: 0722-698970 /
Mail: marita@mbnova.se
Hemsida: www.mbnova.se

4 kommentarer:

  1. Tack för veckans bästa läsning! Mycket är klockrent bl a om jag känner mig utmattad och det stämmer bra. Jag har länge känt att något är galet i kroppen och har sökt läkare för provtagning där ett av proverna visade att jag hade lågt zinkvärde. På onsdag ska jag till Radiologen och röntga halsrygg och vissa skelettdelar. Råd, hinder och affirmation tar jag alltid med mig. Tack för att du finns och du är en bra guide/mentor. Måndagskram/Renate

    SvaraRadera