tisdag 15 november 2016

Veckans Tarotskop - Så blir vecka 46 enligt mina Tarotkort 161115

Följ Marita och MB Nova på Facebook

Uppdaterad lördagen den 19 november
 
 
Helgen är här och om du, kära vän, vill ha inspiration och tips från mina Tarotkort så kom ihåg att Veckans Tarotskop även gäller för lördag och söndag. 
 
Ha en go helg! Kram, Marita på MB Nova 💖


 ______________________________________________________

Hej kära du!!

Ledsen att veckans Tarotskop kommer först idag tisdag. Jag har, som du kanske vet, varit ute och rest - igår måndag led jag av så kallad Jetlag med 12 timmars tidsförskjutning i kroppen så något Tarotskop gick bara inte att skriva. 😊
Tips - kostnadsfri distanshealing! På onsdag den 16 november (22.00 – 22.30) bjuder jag på distanshealing igen. Du kan anmäla dig via inlägget i min Facebookgrupp: Maritas Hjärtevänner eller mer privat via min hemsida www.mbnova.se / fliken för kostnadsfri Distanshealing. Om du vill få meddelande till din email varje gång jag erbjuder kostnadsfri healing kan du anmäla det här >. Varmt välkommen - tillsammans gör vi världen lite, lite bättre!

VECKANS TAROTSKOP

Äntligen lön för mödan! Känner du att du jobbat väldigt hårt under lång tid men inte fått utdelning för det - lugn, det är på gång. För vissa kommer utdelningen redan denna vecka, i stora mått - för andra pytsas förmånerna ut lite pö om pö. Missa inte att lägga märke till allt bra som kommer i din väg, både stort som smått. Säg tack till allt och gläd dig - tacksamhet är inkörsporten till att bli belönad med ännu mer! 

Allra mest får de som redan vet vad de vill ha - de som har en tydlig bild och önskelista. Har du ingen önskelista kan du låtsas att du är i drömfabriken. Blunda en stund, ta med dig papper och penna och "gå in" i drömfabriken och peka på allt du vill ha och skriv ner det. Vad ser du där inne? Ser du hyllor fulla med resor, med träningskort, med söta blusar eller fräcka skjortor, med massagebehandlingar, med barnvakt, med löneförhöjning, nya grytor, ny dörrmatta, nya handdukar, nytt jobb, ny kärlek, nytt hus?? Peka och skriv - allt du vill ha kan bli ditt!! 
Notera: Det är viktigt att du är tydlig med vad du vill ha - annars kan hända att du får en grytlapp till, fast du kanske redan har fjorton stycken i kökslådan. *ler*
Den här veckan blommar kärleken! Passa på att sätta lite eld på din nuvarande relation eller gör dig tillgänglig för Amors pilar!!
 
Den här veckan är det lyckosamt att: spela sällskapsspel, införa nya rutiner i livet, rida, gå på långturer på fjäll och i skog, vila och meditera och putsa silver och koppar. Lyckofärger är mörkgrönt och turkos.

TIPS: Bra vecka för extra ekonomiskt tillskott i kassan!
 
RÅD: Om du plötsligt känner dig deppig och nere, säg till dig själv: - Det är bara tillfälligt, snart är jag glad igen! Fastna inte i negativa känslor.

HINDER:  Någon har sagt: Oavsett om du tror att du klarar en sak - eller inte tror det, har du rätt. Så är det, så du kan lika gärna tro på dig själv - motsatsen tjänar dig inte. Du kan sååå mycket mer än du kanske tror!

AFFIRMATION:
Här kommer en affirmation från min Tarotkurs. Kortet vi får är: Narren från Stora Arkanan och lyder:
Alla möjligheter ligger öppna för mig. Jag litar på livet och jag lever helt och fullt här och nu!  (Om du inte känner exakt så nu - upprepa affirmationen om och igen under flera dagar så sjunker budskapet in och får mening inom dig.)

NÅGRA ORD OM KÄRLEK:

Det är bättre med ensam ensamhet, än ensamhet när man är två. Känner du dig ensam i din relation - gör något åt saken - en förändring kommer troligen inte av sig själv...

Denna vecka är det lyckosamt att träffa någon hos gemensamma bekanta. Kom ihåg, mycket kärlek i luften denna vecka!!

Det var allt för denna gång, ha en underbar vecka!

Kram, Marita på MB Nova


● Prenumerera på mitt nyhetsbrev – Inspiration från Marita



Marita Bladh, MB Nova
Tarotkonsult / Reiki Master /Certifierad Coach
Kontakt: 0722-698970 Hemsida: www.mbnova.se
MB Novas Mediala Direktlinje: 0939 - 111 91 41

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar