tisdag 3 september 2013

Så skapar du kraft och energi för att nå dina mål snabbt!


Att dutta lite och göra lite här och där leder ofta inte till de stora resultaten i livet. För att skapa stora resultat krävs ofta stora insatser med rejäl entusiasm. Välj ut ett riktigt speciellt mål du vill uppnå och kör järnet, som man säger. :-) 

Bortse från allt som stjäl din entusiasm och energi. Bli inte distraherad av dina rädslor och bry dig inte om att du tror dig ha dåligt självförtroende. Om andra människor får till det och lyckas i livet - kan även du! Håll blicken fokuserad på ditt mål och kör på! Det är på detta sätt kraft och energi skapas och du når dina mål snabbt!


Klicka på bilden för förstoring


Lycka till!
Marita 






-----------------------------------------------------------
Marita Bladh
MB Nova
0722-698970
Mail: marita@mbnova.se
Hemsida: www.mbnova.se
Betallinje: 0939-111 91 41

10 kommentarer:

  1. Tänk att du hittade helt rätt när du skickade mig detta brevet! Jag duttar verkligen lite här och där och får aldrig "ändan ur vagnen"! Alltså blir ingenting egentligen gjort. Jag är så trött på mej själv, har så många ideer och mängder av påbörjade projekt som borde blir färdigställda nu när jag är arbetsbefriad, blir arbetslös i januari. Min man mår inte heller så bra och jag antar att jag har stor del det. Jag har lovat att skriva lista och färdigställa ett efter ett och det sker ett tag men så tappar jag tråden igen, vad ska jag ta mig till? Livet var bättre när jag jobbade men jag har inte gett upp hoppet på ett nytt jobb. Har du något tips till denna vilsna människa?

    SvaraRadera
  2. Tack Marita. Har många projekt på gång som är avgörande för min framtid. Jag blev taggad av ditt mail och koncentrerar mig på ett delmål i taget. Det viktigaste först. Har gjort en lista på saker som ska göras. Startar med det första i morgon. Sen betar jag av dem ett efter ett. Lovar att försöka gå emot mina rädslor. Kram Börge

    SvaraRadera
  3. Jag har sista åren varit fokuserad och målinriktad på en del saker jag har velat göra, och jag har faktiskt lyckats genom föra en del. Det är så rätt det du skriver att man ska lägga ner tid och energi på det man vill uppnå och köra järnet! Har känt att det skapar kraft och energi och positivitet för min del. Har övervunnit mycket rädslor på vägen genom att jag går emot dom.

    SvaraRadera
  4. Tack, just idag, är det ett JÄTTE snurr, så dessa ord, hjälpte mig verkligen, och snurret är inte över, men dina ord hjälper. TACK och Kram.

    SvaraRadera
  5. taaack,detta behövde jag höra just nu.Känns lättare att fokusera på mitt mål nu.

    SvaraRadera
  6. Svårt bara att välja vad man ska börja med... när man har många projekt att välja mellan, att veta vilket som är viktigast att börja med är jättesvårt! Och då blir det dutt både här och där ;)

    SvaraRadera
  7. Tack Marita..där blev det en spark i baken <3<3

    SvaraRadera
  8. Tack för sparken i häcken! Här ska "gallras"!

    SvaraRadera
  9. Tack ����❤
    Kommer andas, fokusera o lära mig av dig framöver❤
    Tack för att du skickade mig detta i e-post!
    Även om du säkert gjorde det till fler, så kändes det väldigt personligt o jag tror jag behövde det❤
    Varmaste kramen, fylld med allt du o de dina kan tänkas behöva, från Martina Jönsson

    SvaraRadera
  10. Tack för de inspirerande orden! Känns som jag behöver sätta mig ner ordentligt och tänka igenom och skapa struktur. Rena boosten!kram ❤

    SvaraRadera