måndag 21 juli 2014

Tarotskop - Så blir vecka 30 enligt mina Tarotkort 140721 (skriftligt)


Hej kära du!!

Först en stor nyhet!
Det är ett stort nöje för mig att lansera min nya Drop In linje där du kan betala dina samtal via din telefonräkning eller mobilfaktura! Några fördelar: Du kan vara anonym, du behöver inte bestämma på förhand hur länge eller lite du vill prata, du kan prata direkt utan att beställa tid, inget krångel med onlinebetalning. Är jag ledig svarar jag direkt!! För prel. öppettider, klicka här >> Telefonnumret du ringer är: 0939-111 91 41. Notera numret, samtalet kostar 19.90/min. Samtal under 10 sek debiteras ej. Varmt välkommen!

Men, det är ju måndag så här kommer veckans Tarotskop – så blir veckan enligt mina Tarotkort. Tolkningen sträcker sig över hela vecka 30. Denna vecka blir det skriftligt igen - mycket nöje!

Jo, en sak till!
· Nästa distanshealing är onsdagen den 23 juli. Anmäl dig via Maritas Hjärtevänner på Facebook ...eller via MB Novas hemsida: http://bit.ly/1qbKGf4

· I samband med den kostnadsfria distanshealingen kan du nu även boka en healing booster/attunement. Den görs på distans 15-30 minuter innan healingen. Priset är oförändrat 100:- . En healing booster/attunement förstärker healingen och gör dig till en medskapare av energi. Läs mer och boka här: http://bit.ly/1xfzzGb


VECKANS TAROTSKOP:
Det blir en väldigt bra vecka, om du frågar mig! *ler* Dina planer går i lås, det ligger kärlek i luften och du kommer att ha kraften att styra ditt liv i den riktning du vill!
Den här veckan är det mycket gynnsamt att lägga upp strategier, ta fram nya arbetssätt och rutiner och komma på den där pangidén du väntat på. Du kommer även att ha förmågan att urskilja vilka idéer som blir bäst och vilka idéer som inte värt att satsa på. Har du planer i byrålådan så ta fram dem nu och finslipa dem. Ja, ta fram allt som du vill omvärdera och arbeta om. Allt från dina försäkringar i hemmet till ditt CV om du söker nytt jobb. Fundera ett varv på vad just du skulle vinna på att arbeta om just nu – och gör det! Ingenting händer om idéerna stannar på pappret, vet du! 

Bilden är inte relaterad till texten.

Kärleken ligger i luften! Det här är en riktigt bra vecka för dig som vill blåsa liv i din relation igen eller tom hitta en ny partner. Ibland hjälper det inte hur vi än gör men just nu lönar sig romantiska initiativ så överraska både dig själv och din älskling med nya roliga aktiviteter på tu man hand. Om du vill bli gravid kan det också vara en gynnsam vecka för det… Om du gärna vill hitta en ny kärlek så bege dig ut, ingen kommer att knacka på dörren. Kärleksmöten vid vatten är gynnsamt så du kanske ska ser var det hålls dans på bryggan i veckan? *ler* 


Över lag är det här en väldigt bra tid för dig att styra ditt liv i den riktning du själv vill. Ta tag i rodret och ratta din skuta så att kursen passar just dig. Kanske har du länge varit ett offer för andras önskningar? Inte nu längre – om du vill finns goda energier som hjälper dig att bli chef över ditt eget liv. 

Tips: Den här veckan får vi tipset att rensa ut allt vi inte behöver längre. För små kläder, tråkiga minnessaker, trasiga kökstallrikar, energikrävande människor – du behöver sålla bort så mycket du kan för att ge plats åt all det nya som är på väg. Får det nya inte plats fastar det på tröskeln och kommer inte in i ditt liv - och du får dras med gammalt skräp… vill du det?

Råd: Det ordnar sig! Åter igen har vi förmånen att få ha hoppets stjärna lysande över oss och hjälpa oss att lösa och komma igenom svåra situationer. Bästa sättet att dra nytta av detta är att ha tillit till att saker och ting löser sig på bästa sätt. 



Hinder: Nu är nu! Även om du blivit sårad av något/någon tidigare betyder det inte att du kommer att bli det igen… det är viktigt att våga! Friskt vågat, hälften vunnet, som bekant - låt inte gamla sår och sorger hindra dig från att uppleva lycka igen!



Ord på vägen: Det är dags att gå, gå ifrån det som inte stödjer dig i livet – oavsett om det är människor eller ovanor, inget tvingar dig att vara kvar i destruktiva situationer, relationer eller vanor. 


Affirmation: Här kommer en affirmation från min Tarotkurs. Kortet vi får är Översteprästen och lyder: Jag är trygg i att alltid följa mitt eget hjärtas röst.

Vänligen notera: Mina exempel alltid är bara exempel – ett sätt att förmedla hur jag tänker och ett sätt att få igång din fantasi i ett visst ämne. Låt mina exempel vägleda dig att hitta motsvarande situationer/infallsvinklar i ditt liv.


Tack för idag - ha en go vecka kära du och välkommen till min nya Drop In Linje:
0939 – 111 91 41 (samtalet kostar 19.90/min)


Kram, Marita på MB Nova

● Beställ nya e-boken: ”10 Signaler som kan förutsäga en skilsmässa”.
● Lär dig Tarot – för blivande proffs eller hemmafixare.
● Personlig Workshop – välj vilken du vill, starta när du vill.
● Prenumerera på mitt nyhetsbrev – Inspiration från Marita.
● Bli medlem i Maritas Hjärtevänner på Facebook.




Marita Bladh, MB Nova
Tarotkonsult / Reiki Master /Cert. Coach

Drop In Linje: 0939 - 111 91 41
Telefon: 0722-698970 / 0300-393 28
Mail: marita@mbnova.se
Hemsida: www.mbnova.se
Boka Marita: http://marita.shopitoo.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar