måndag 7 juli 2014

Tarotskop - Så blir vecka 28 enligt mina Tarotkort 140707 (skriftligt)

Hej kära du!


Det är måndag så här kommer veckans Tarotskop – så blir veckan enligt mina Tarotkort. Tolkningen sträcker sig över hela vecka 28. Denna vecka blir det skriftligt igen - mycket nöje!

Information:

● Beställ nya e-boken: ”10 Signaler som kan förutsäga en skilsmässa”.

● Lär dig Tarot – för blivande proffs eller hemmafixare.

● Personlig Workshop – välj vilken du vill, starta när du vill.

● Prenumerera på mitt nyhetsbrev – Inspiration från Marita.

 Bli medlem i Maritas Hjärtevänner på Facebook. 
  • Nästa distanshealing är onsdagen den 9 juli!
    Anmäl dig via Maritas Hjärtevänner på Facebook
    ...eller via min hemsida:  http://bit.ly/1qbKGf4

  • Nygammal Nyhet: En kund/vän påminde mig häromdagen om de healing boosters / attunements som jag erbjöd för ett par år sedan i samband med den kostnadsfria healingen. Självklart vill jag gärna tillhandahålla den möjligheten igen - jag hade bara glömt bort det! Nästa healing är på onsdag den 9 juli (inbjudan kommer strax) och då gör jag dessa 15-30 minuter innan. Priset blir detsamma nu som då; 100:- .

    Vill du boka en Healing Booster / Attunement för att förstärka healingen den 9 juli - och bli en medskapare av energi, klicka här för att boka och/ eller läsa mer:
    http://bit.ly/1xfzzGb


VECKANS TAROTSKOP: 

Nu lossnar det!!! Om du känner att du stått stilla en tid och mest trampat vatten, eller om du avslutat en relation/uppdrag/erfarenhet och känt att det har varit svårt att gå vidare – då ska du veta att det lossnar nu! Livet har ju sin speciella dans upp och ner och hit och dit – ibland går det verkligen lite väl fort i kurvorna. Ja, ibland går det så fort att vi kan bli lite yra i mössan – och då kan det vara svårt att veta och räkna ut hur vi ska komma vidare i livet.

Men, vidare måste vi alltid gå! Det är väldigt illa att bli fast i en process, vi måste avsluta på något sätt och komma vidare. Just nu är det bästa sättet inte att känna sig fram utan att ta hjälp av mentala strategier, idéer och planer! Fundera på vilket sätt du kan gå vidare, skriv en lista med förslag. Bolla vilt med dig själv och bry dig inte om, om dina idéer verkar genomförbara - bara låt idéerna komma. Du kan också ta hjälp av andra, hur gjorde de? Läs böcker, prata med vänner och bekanta. Till din hjälp har du att vi går in i en väldigt kreativ period denna vecka, så det är bara att köra – du kommer att bli förvånad över hur lätt det kommer att gå!



Tips: Här kommer ytterligare ett tecken på att det är starka kreativa energier i omlopp. Jag kommer osökt att tänka på talesättet: Om du visste att du inte kunde misslyckas – vad skulle du göra då? Ta papper och penna och skriv ner dina tankar, drömmar och visioner. Som vanligt vill jag påminna om att det är viktigt att skriva ner det, inte bara tänka på det. Det är ju så mycket brus omkring oss att det ibland är svårt att sortera, eller ens höra vad vi tänker. Om du funderar på att starta eget är det en väldigt bra tid för det nu också!  


Råd: Det är en del rättsliga energier i omlopp denna vecka. Om du väntat på besked finns det möjlighet att de kommer nu. Dessutom råder en stor portion av rättvisa denna vecka. Ibland får vi mer än vi ger, ibland får vi mindre – denna vecka ser det ut att råda balans mellan de båda – det är riktigt bra!!

Hinder: Låt inte andra bestämma ditt värde utan hämta makten och tryggheten inifrån dig själv, lyssna inte på andra – lyssna på dig själv och på DITT hjärta!


Ord på vägen: Sommaren kan vara en lekful tid – ta fram barnet i dig och lek som aldrig förr! Har du glömt hur roligt det är att bygga sandslott, gunga eller spela badminton över trassliga nät? Då är det dags för det nu. Lek föryngrar både sinne och kropp - så lek så mycket du orkar!

Kärlek: Oavsett om du är i en relation eller inte är det dags att bygga för framtiden. I en relation kan det innebära att fundera på hur många rum som behövs nu och i framtiden i huset, till exempel. Om du är singel kan du till exempel se dig omkring och fundera på hur du vill att ditt boende ska se ut i framtiden, när du träffat något – eller om en man ”får plats” i ditt liv?? Eller – behöver du kanske till och med flytta för att komma närmare ett ”större utbud” av andra singlar?

Affirmation: Här kommer en affirmation från min Tarotkurs. Kortet vi får är Riddare i Pentagram och lyder: Jag skyddar allt jag älskar - både människor och natur!

Vänligen notera: Mina exempel alltid är bara exempel – ett sätt att förmedla hur jag tänker och ett sätt att få igång din fantasi i ett visst ämne. Låt mina exempel vägleda dig att hitta motsvarande situationer/infallsvinklar i ditt liv.

Tack för idag - ha en go vecka kära du!
Kram, Marita på MB Nova 


● Beställ nya e-boken: ”10 Signaler som kan förutsäga en skilsmässa
”.
● Lär dig Tarot – för blivande proffs eller hemmafixare.
● Personlig Workshop – välj vilken du vill, starta när du vill.
● Prenumerera på mitt nyhetsbrev – Inspiration från Marita.
● 
Bli medlem i Maritas Hjärtevänner på Facebook.


Marita Bladh, MB Nova
Tarotkonsult / Reiki Master /Cert. Coach
Telefon: 0722-698970 / 0300-393 28
Mail: marita@mbnova.se
Hemsida:  
www.mbnova.se
Boka Marita: http://marita.shopitoo.com

5 kommentarer:

  1. Tack. Gillar verkligen dina tarotskop. Hjälper mig en hel del. Kram<3

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket rara Marita! En del av dina tips/råd har verkligen hjälpt mig och jag är så tacksam för det. Man lär något nytt hela tiden och tar till sig.

    Tisdagskram/Renate <3

    SvaraRadera
  3. Tack snäll du för veckans tarot.
    Jag får så fina tips och råd <3

    Önskar dig en fin dag, Kram från Helene

    SvaraRadera
  4. Tack för dina tips. Kram Marie

    SvaraRadera
  5. Tack rara Marita för din fina tips!
    Jag ska skriva kontrakt på en bostadsrätt nästa vecka. Att jag flyttar från huset beror på hälsoskäl orkar inte längre sköta allt själv med händer som ibland inte fungerar då jag får mina skov.
    Jag har en manlig vän som jag lärde känna i sorgegruppen. Vi trivs med varandra och går varsamt fram. Kanske det kan utvecklas till något mer än vänskap. Ser med tillförsikt tiden an!

    Kram Renate

    SvaraRadera