måndag 14 juli 2014

Tarotskop - Så blir vecka 29 enligt mina Tarotkort 140714 (V)

Hej kära du!

Det är måndag så här kommer veckans Tarotskop – så blir veckan enligt mina Tarotkort. Tolkningen sträcker sig över hela vecka 29. För att variera lite och tillgodose allas önskemål blir det en video denna vecka - mycket nöje!

Information:
● Beställ nya e-boken: ”10 Signaler som kan förutsäga en skilsmässa”.

● Lär dig Tarot för blivande proffs eller hemmafixare.
● Personlig Workshop – välj vilken du vill, starta när du vill.
● Prenumerera på mitt nyhetsbrev – Inspiration från Marita.
Bli medlem i Maritas Hjärtevänner på Facebook.
Nästa distanshealing är onsdagen den 24 juli!
Inbjudan kommer via Maritas Hjärtevänner på Facebook.
Du kan även anmäla dig lite mer privat
via min hemsida: http://bit.ly/1qbKGf4


                                                 VECKANS TAROTSKOP
 
Om videon inte startar, klicka här:  http://youtu.be/IDy6o6VZHes




Tack för idag - ha en go vecka kära du!
Kram, Marita på MB Nova 


● Beställ nya e-boken: ”10 Signaler som kan förutsäga en skilsmässa
”.
● Lär dig Tarot – för blivande proffs eller hemmafixare.
● Personlig Workshop – välj vilken du vill, starta när du vill.
● Prenumerera på mitt nyhetsbrev – Inspiration från Marita.
● 
Bli medlem i Maritas Hjärtevänner på Facebook.




Marita Bladh, MB Nova
Tarotkonsult / Reiki Master /Cert. Coach
Telefon: 0722-698970 

Mail: marita@mbnova.se
Hemsida:  
www.mbnova.se
Boka Marita: http://marita.shopitoo.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar