måndag 6 april 2015

Tarotskop - Så blir vecka 15 enligt mina Tarotkort 150406 video

Hej kära du!

Hoppas allt är bra med dig och att du har haft en fin Påskhelg!! Det är måndag och dags för mig att bjuda på veckans Tarotskop. Denna vecka blir det ett videotarotskop igen. Mycket nöje!
Veckans Tarotskop   

                          Länk till videon på Youtube för att titta i ett större format: https://youtu.be/KAxQG2kZQeI



Om du behöver någon att prata med, råd, vägledning eller coaching - välkommen att kontakta mig. Kontaktuppgifter nedan. 
 

Ha en go vecka!!

Kram,
Marita på MB Nova


● Prenumerera på mitt nyhetsbrev – Inspiration från Marita



Marita Bladh, MB Nova
Tarotkonsult / Reiki Master /Cert. Coach
Drop In Linje: 0939 - 111 91 41
Telefon: 0722-698970 /
Mail: marita@mbnova.se
Hemsida: www.mbnova.se

1 kommentar:

  1. Tack Marita! Alltid lika roligt och spännande, kommer på mig själv med att titta och titta en gång till varje måndag om Tarotskopet kommit :) Du är bäst :)

    SvaraRadera