måndag 20 april 2015

Veckans Tarotskop - Så blir vecka 17 enligt mina Tarotkort 150420



Hej kära du!

Hoppas du har haft en go helg, nu är det dags för en ny vecka och ett nytt Tarotskop. Mycket nöje!


VECKANS TAROTSKOP:

Det här blir allt en solig och fin vecka! Kanske blir det fint väder men framför allt så är det här en vecka då så många saker äntligen börjar klicka och du får flyt i livet. Släpp taget om alla tvivel och låt dig inspireras av vårljuset och följa med i flödet. Flytet kommer i form av goda nyheter, löften som infrias, du säger rätt saker i viktiga situationer, lösningar på problem uppenbarar sig plötsligt – och på många andra sätt! Antingen kan du ta alla goda nyheter för givna och irriterat muttra; det var väl på tiden… eller så kan du göra det mesta av det. Valet är ditt! Hur man gör det mesta av det? Man glädjer sig åt både stora och små saker, man gläds med andra – OCH man förväntar sig mer av det goda!

Den här veckan bjuder även på mod. Mod att göra saker man inte vågat förut. Vad skulle du göra om du bara vågade? Bra, gör det nu! Det sägs att man inte ångrar det man gjorde – bara det man inte gjorde – och inte vågade göra. Tål att tänkas på, eller hur?


Tips: Det här är en bra vecka att gå till banken om du behöver lån, göra sin deklaration, betala sina räkningar i förtid och arkivera dokument som måste sparas. Varför då? Jo tråkiga saker går som en dans just nu!


Råd: Även praktiska saker går som en dans! Städa ur skåpen, gör klart din avhandling, fila på din affärsplan, skriva inbjudningarna till ditt bröllop, vårfixa bilen, hemmet, trädgården. Ja, bara du vet vad du behöver göra.


Hinder: Den enda smolken i glädjebägaren kan vara att några av de pengar du väntat på dröjer lite, utbetalningar försenas, hantverkare du anlitat blir dyrare än avtalats, lönen kanske blev mindre än du tänkt dig – eller liknande. Men, varnad är väpnad så det är inget att hänga upp sig på – det löser sig så småningom utan att du lägger för mycket känslor i situationen nu. Enligt Universums lagar kan vi aldrig förlora pengar som tillhör oss. Förlorar vi i någon situation, vinner vi i en annan.

Affirmation: Här kommer en affirmation från min Tarotkurs. Kortet vi får är Två i Pentagram och lyder: Jag hanterar alla situationer som kommer i min väg och anpassar mig snabbt och lätt!


Om du behöver någon att prata med, råd, vägledning eller coaching
- välkommen att kontakta mig. 


Ha en go vecka!!

Kram,
Marita på MB Nova 

  ● Prenumerera på mitt nyhetsbrev – Inspiration från Marita





Marita Bladh, MB Nova
Tarotkonsult / Reiki Master /Cert. Coach
Drop In Linje: 0939 - 111 91 41
Telefon: 0722-698970 /
Mail: marita@mbnova.se
Hemsida: www.mbnova.se

1 kommentar:

  1. Tack för taroskopet det gav mig tröst i det jag nu ska göra! :-)
    Kram ♥

    SvaraRadera