måndag 11 maj 2015

Veckans Tarotskop - Så blir vecka 20 enligt mina Tarotkort 150511



Uppdaterad 15 maj

Hej kära du!! Solen skiner, det är fredag och helgen står för dörren - skönt! Påminner om att Veckans Tarotskop även gäller för lördag och söndag. Jag får väldigt mycket feedback varje vecka på att det är många som uppskattar mina veckotaroskop vilket jag är enormt glad för!
Som tack, erbjuder jag alla mina varor och tjänster (allt från medial vägledning till Tarotkurs och guidade meditationer mm.) med 10% rabatt tom söndag kväll. 
  • Den som betalar via Swish får hela 15% rabatt.
  • Du som vill betala via Swish, skicka ett mail till mig (marita@mbnova.se) med vad du vill beställa, eller ring 0722-698970, det är även mitt Swishnummer. (Swish är ett mycket smidigt betalsätt och inga avgifter går till tredje part (Payson), det är därför jag ger ytterligare rabatt för detta betalsätt just nu.)
  • Andra betalsätt (kort, BG, Payson etc.) bokas via min webbshop, länk: http://marita.shopitoo.com och ange koden vår10 i kassaläget /rutan för kampanjkod, så dras 10% automatiskt av. (Notera, du måste boka och betala i helgen även om du beställer en tarotid tex, för nästa vecka.) 
 


Ha en riktigt go vårhelg!
Kram, Marita







--------------------------------------------------------------------------------------

VECKANS TAROTSKOP:

I början av veckan kan det kännas som att mörka moln torna upp sig och det kan kännas som att den onde själv är ute efter oss. För några enstaka kan det gälla en person, släkting eller chef som försöker försvåra saker och ting för oss. (Om just du råkar ut för det, träna på att bara stå emot och inte ge efter.) Men för de allra flesta är det inte det – utan det handlar bara en känsla som vi skapat inom oss som en reaktion till en situation vi inte tycker om. Och, känslor kan vi göra oss av med eller byta ut. Alltså, om du är i en situation du inte kan påverka eller ändra – ändra din egen känsla till situationen.

Slutet på veckan bjuder på överraskningar! Vad det blir vet jag inte – men att det blir något stort och bra det är jag övertygad om!! Kortet vi får här står för: optimism, generositet och tur i största allmänhet. Det står också för att vi drar till oss nya resurser, människor och pengar. Ibland betyder kortet att vi får uppskattning för något vi gjort!!

Allt och alla vi möter har något att lära oss, det gäller bara att komma på vad det är. Det gör vi genom att stilla våra sinnen, stilla våra tankar och lyssna inom oss. Du har svaren inom dig till allt du någonsin vill veta. När vi frigör vårt sinne från problem och känslor, om så bara för en liten stund varje dag så öppnar sig helt nya möjligheter för oss. Denna vecka är det mycket positivt att påbörja eller intensifiera sin personliga eller andliga utveckling.


Den här veckan är det också mycket förmånligt att inleda en relation, kärleks- eller arbetsmässigt – eller stärka relationen till oss själva. Planering av bröllop, högtider och fester blir extra lyckade om de görs nu.


Ett kort för kärlek:

För dig i en relation: Var lite tokrolig ibland – det livar upp och ger energi och inspiration att pröva nya saker och gå nya vägar tillsammans. Humor är ett bra vapen om läget känns spänt.

För dig som är singel: Ska det bli gjort får man göra det själv. Sitt inte och vänta på att bli kysst, som det sjungs om ibland. *ler*
  
Tips: Din tid är dyrbar, planera den väl. Dagarna som går – de är livet.

Råd: Du kommer att mötas av kärlek denna vecka – mycket kärlek, i många olika former, träna på att ta emot.

Hinder: Om du lurar någon medvetet – kommer någon att lura dig. Det är Lagen om Attraktion. Om du planerar att luras, hämnas eller något annat kommer det bara att drabba dig själv. Hitta ett annat sätt att få det du vill och/eller att hantera dina upprörda känslor på.

Affirmation: Här kommer en affirmation från min Tarotkurs. Kortet vi får är Åtta i Svärd och lyder: Jag frigör mig själv från allt som håller mig tillbaka!

Om du behöver någon att prata med, råd, vägledning eller coaching
- välkommen att kontakta mig


Ha en go vecka!!

Kram,
Marita på MB Nova 

  ● Prenumerera på mitt nyhetsbrev – Inspiration från Marita




 Marita Bladh, MB Nova
Tarotkonsult / Reiki Master /Cert. Coach
Drop In Linje: 0939 - 111 91 41
Telefon: 0722-698970 /
Mail: marita@mbnova.se
Hemsida: www.mbnova.se

5 kommentarer:

  1. Tack snälla goa du! Jag ser alltid framemot ditt Tarotskop och går tillbaka under veckan och läser det igen. Svårt att tro det har gått hela fem år sedan du startade upp D.H :) Jag är med denna onsdag!

    SvaraRadera
  2. Tack snälla Marita, jag har varit med dig alla år, tror jag i alla fall, och är så tacksam för att du finns i mitt liv. Utan dig, tarot, DH och andra lärdomar du delat med dig, vet jag inte om jag hade orkat. Jag är med så länge jag är klar i huvudet! Kram till dig ❤

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera