måndag 26 oktober 2015

Veckans Tarotskop - Så blir vecka 44 enligt mina Tarotkort 151026



Hej kära du!

Hoppas att du har haft en skön helg. Det är måndag och dags för ett nytt Tarotskop. Jag hoppas det ska hjälpa dig att navigera så att din vecka blir så bra som möjligt.

Tips: På onsdag 28/10, kl 22.00 – 22.30 bjuder jag på ren, stark och kärleksfull distanshealing igen. Anmäl dig via min FB-grupp: Maritas Hjärtevänner eller mer privat via min hemsida: www.mbnova.se / fliken för Kostnadsfri Distanshealing. Varmt välkommen!

Dessutom arbetar jag på ett megakoncept – du kommer att höra mer om det inom ett par dagar!! *ler*


VECKANS TAROTSKOP

I ditt förflutna har du kanske blivit sårad, som de flesta av oss. Det är dock viktigt denna vecka att du inte dömer framtiden efter din historia. Varje dag ÄR en ny dag med helt nya förutsättningar. Problem som dyker upp ÄR tillfälliga – ingenting består, ingenting är kroniskt, allt är tillfälligt, allt är föränderligt. När du får nya idéer – och det kommer du att få denna vecka, se dem inte i ljuset av misslyckanden i ditt förflutna utan som språngbrädor in i en mer kreativ och rolig framtid. Du kan mycket mer än du tror – det kommer du att upptäcka de närmaste veckorna, det kommer att bli väldigt roligt!

TIPS:
Var sträng mot dig själv / Var inte så sträng mot dig själv! Motsägande, eller hur? *ler* Det betyder: Om du vanligtvis är sträng mot dig själv – var lite snäll mot dig själv. Du gör så många bra saker, notera bara det du gör bra och glöm det andra!

Om du vanligtvis inte är så sträng eller disciplinerad, utan är lite mer hipp som happ… får du å andra sidan mer ut av denna vecka om du sätter lite fart och är lite mer noga med att prestera på den nivå du verkligen kan.

Den här veckan är det även lyckosamt att: Lära sig flyga, plantera träd, undervisa, tillverka möbler och kuddar, sy kläder, dekorera hemma eller tillverka dekorationer, gjuta i cement och att städa i trädgården.

RÅD:
Pengar är till för att användas. Om du är rädd för att spendera hamnar du utanför det ekonomiska flödet och du hindrar nya friska pengar att komma till dig, speciellt de från oväntat håll.

HINDER: Känslor är bra, känslor ska man ha! Men kom ihåg: ju djupare du gräver ner dig i dem desto svårare kan det vara att kravla sig upp igen…

AFFIRMATION: Här kommer en affirmation från min Tarotkurs. Kortet vi får är Måttfullheten från Stora Arkanan och lyder: Jag inser mina behov och använder alla mina resurser till att skapa hälsa och harmoni i mitt liv!  (Upprepa flera gånger dagligen och känn hur sant det är för dig, du blir det du tänker och säger – och framför allt känner!)

Ha en go vecka!!
Om du tycker om mitt Tarotskop, gilla, kommentera och dela gärna så att andra får läsa det.

Kom ihåg: Om du behöver någon att prata med, råd, medial vägledning eller coaching, välkommen att kontakta mig. Jag har tusental samtalstimmar i bagaget, ingen frågeställning är obekant, med mig kan du känna dig fri att diskutera allt.

Kram,
Marita på MB Nova 

  ● Prenumerera på mitt nyhetsbrev – Inspiration från Marita

    

  
Marita Bladh, MB Nova
Tarotkonsult / Reiki Master /Certifierad Coach
Kontakt: 0722-698970
Hemsida: www.mbnova.se
Betallinje: 0939 - 111 91 41

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar