måndag 28 mars 2016

Veckans Tarotskop - Så blir vecka 13 enligt mina Tarotkort 160328

Följ Marita & MB Nova på Facebook



Hej kära du!

Det är måndag och dags för mig att bjuda på ytterligare ett inspirerande Tarotskop. Jag hoppas det ska hjälpa dig att navigera så att din vecka, och ditt liv, blir riktigt bra!

Tips! Ikväll måndagen den 28 mars startar en ny omgång av min otroligt populära Workshop: Aktivera ditt Pengaflöde. Nu även med helt nytt material! Läs mer och boka >


VECKANS TAROTSKOP

Den här veckan är det bra att hålla huvudet kallt och inte bry sig så mycket om vad andra gör. När vi fastnar i andras problem och i deras energier kan det så småningom bli svårt att separera deras problem från våra egna. Det är alltid bra att bry sig om andra men inte fastna i deras problem. När du träffar någon som har problem; erbjud dina råd om de efterfrågas, trösta och var närvarande - men se personerna (inom dig) som starka och duktiga att klara av allt som kommer i deras väg. Det stärker dem mer! 

Om du har något ärende som myndigheter kommer nyheterna du får troligen att vara positiva - eller åtminstone inte så jobbiga som du tänkt dig. Ta ut glädjen i förskott, redan idag! Över lag finns många starka goa energier i omlopp - de gynnar även den som håller på med tävlingar av något slag. Den här veckan blir det lättare än vanligt att vinna! Men, som vanligt gäller att den som är allra mest fokuserad på att vinna - vinner. Låt det bli du!

Denna vecka är det förmånligt att: Köpa ny bil, börja på kurs för att lära sig mer om blommor och trädgård, köpa nya fåtöljer, bjuda hem vänner på middag, lägga tak och köpa får och getter. Lyckosamma färger är grönt - hela skalan från lime till mörkgrönt och grått.

TIPS: Håll inte så hårt i pengarna utan unna dig det goda i livet. Man får ändå inte "ta med sig något när man går". När du unnar dig saker signalerar du till dig själv att du är värd saker du tycker om. Men, akta dig för att bli en "hamster" - det tynger ner dina energier. Kom ihåg rådet: en sak in - en sak ut. *ler*

RÅD: På tal om saker. Det är bra att möblera eller måla och tapetsera om i hemmet just nu för att röra runt energierna lite efter vintern så att det inte uppstår stagnation.

HINDER: Gråt gärna om du känner att det hjälper dig men gråt aldrig över "spilld mjölk". Du kan aldrig förlora något som tillhör dig. Om du förlorar något som tillhör dig letar det - eller något bättre - sig tillbaka till dig. 

AFFIRMATION: Här kommer en affirmation från min Tarotkurs. Kortet vi får är: Kung i Stavar från Lilla Arkanan och lyder:
Jag är stolt över mina bedrifter och allt jag kan! (Upprepa flera gånger dagligen och känn hur sant det är för dig, du blir det du tänker och säger – och framför allt känner!) 

Några ord om kärlek:
  • För dig som är i en relation: Om man får sista ordet i en diskussion betyder det inte alltid att man vinner - det betyder kanske bara att den andre har gett upp. Och ibland är det det klokaste att göra...
  • För dig som är singel: Den här veckan är det förmånligt att träffa någon det det finns matvaror eller middagar - kanske i mataffären, på en Sushikurs eller på en restaurang? *ler*

Det var allt för denna vecka - ha det gott!
Kram, Marita på MB Nova

Och du, kom ihåg: Om du behöver någon att prata med, råd, medial vägledning eller coaching, välkommen att kontakta mig. Jag har tusental samtalstimmar i bagaget, ingen frågeställning är obekant, med mig kan du känna dig fri att diskutera allt.

● Prenumerera på mitt nyhetsbrev – Inspiration från Marita

Dela på Facebook



Marita Bladh, MB Nova
Tarotkonsult / Reiki Master /Certifierad Coach
Kontakt: 0722-698970
Hemsida: www.mbnova.se
Betallinje: 0939 - 111 91 41 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar