måndag 6 juni 2016

Veckans Tarotskop - Så blir vecka 23 enligt mina Tarotkort 160606




Uppdaterad lördagen den 11 juni

Hej raring!

Solen skiner varmt och fåglarna kvittrar - det är sannerligen en underbar dag här på Västkusten, sommarglädjen sprider goa energier i hela kroppen. Hoppas att du får njuta av en underbar helg med mycket sol och avkoppling. Vill du ha lite inspiration, kom ihåg att Veckans Tarotskop även gäller för lördag och söndag. Trevlig helg på dig!

Kram, Marita på MB Nova 

www.mbnova.se

________________________________________________

Hej kära du!
Det är måndag igen och dags för lite tips, råd och visdom från mina Tarotkort, allt för att du ska få en riktig toppenvecka!
Tips: Sommarspecial! Hur blir just din sommar? Vilken semester ska du satsa på, var finns den nya kärleken (alternativt) hur får du fart på romantiken i din relation, blir det fest, skoj och glam med vänner - och hur ska du göra för att 2016 ska bli en av de bästa somrarna i ditt liv? Det vet jag! Just nu erbjuder jag dig 60 minuter till priset av 30. Det är ett erbjudande som hjälper dig att spara hela 300 kronor, du betalar alltså endast 500 kr. Klicka på denna länk och ange kod: sommar2016 i kassan, klicka på "Räkna om", så dras rabatten av. Erbjudandet gäller till och med måndagen den 13 juni. Skicka sen ett mail till mig på marita@mbnova.se och ge mig tre förslag på dagar och tider (alla dagar mellan 10.00 och 22.00) då det passar dig så återkommer jag strax med svar.



VECKANS TAROTSKOP

Det är inte ofta jag lovar mer pengar i plånboken - och det gör jag inte heller denna vecka. *ler* Men, det ser ut att bli ett litet tillskott i en och annan plånbok, det kan jag lova. De extra pengarna kommer troligen främst från arbete, gåvor eller investeringar men kan också komma i form av lägre utgifter. Det kan alltså vara värt att ringa runt och prata med, och kanske byta, elleverantör, mobiloperatör, försäkringsbolag etc.
"Lyckan står den djärve bi", brukar man säga. Ta lite extra chanser denna vecka, var lite extra modig. Ta mod till dig och gå utanför de ramar och rutiner du vanligtvis kanske håller dig till. Bryt mot så många rutiner du bara hinner och vågar - DET kommer att sätta fart på ditt liv på ett roligt sätt ska du se! Det lömska med rutiner är att vi ofta blivit så vana vid dem att vi inte ens tänker på dem. Så tänk efter en stund... vilka rutiner har du? Brukar du t.ex. ställa klockan på 06.30, ställ den på 06.25 och bestäm innan vad du ska göra med dina extra fem minuter. Brukar du sitta på samma stol vid köksbordet, byt plats. Kör en ny väg till jobbet, byt frukostbröd. Vill du vara extra modig så byt för all del jobb (om du inte trivs), lär dig hoppa fallskärm, boka in en galet annorlunda sommarkurs eller resa och/eller fria till vännen din! *ler*
Den här veckan är det extra lyckosamt att: köpa saker med änglamotiv, köpa nya kuddar och täcken, sortera papper och köpa bekväma inne- eller ute fåtöljer. Lyckofärger är vitt och silver. 

Tips: Njut av sommaren, njut av naturen, njut av blommor, gräs och ogräs, njut av solen, njut av regnet. Skriv en lista över allt du kan och ska njuta av denna sommar. DET är vägen till mer av allt det goda, på alla plan, kära du!


Råd: "Ända in i kaklet"? Nej, avvakta och vila dig om timingen inte är rätt. När det är rätt att agera kommer du att känna det i hela kroppen.

Hinder: Då var då och nu är nu! Glöm alla oförrätter - och jag menar alla!

Affirmation: Här kommer en affirmation från min Tarotkurs. Kortet vi får är: Riddare i Pentagram från Lilla Arkanan och lyder: Jag skyddar allt jag älskar, både natur och människor. (Om du inte känner exakt så nu - upprepa affirmationen om och igen under flera dagar så sjunker budskapet in och får mening inom dig.) 
Några ord om kärlek:

Gräl kan vara helt ok och det kan rensa luften. Blir luften unken kan det börja mögla... Att gräla på rätt sätt är en konst som alla bör lära sig. Den som säger förlåt först, vinner!

Bästa platsen att hitta en ny kärlek är denna vecka på en fest hos goda vänner.
Det var allt för denna vecka - ha det gott!
Kram, Marita på MB Nova 
Ring Marita Om du behöver någon att prata med, råd, medial vägledning eller coaching - välkommen att kontakta mig. Jag har tusental samtalstimmar i bagaget, ingen frågeställning är obekant, med mig kan du känna dig fri att diskutera allt. Jag har svar på det mesta. 

● Prenumerera på mitt nyhetsbrev – Inspiration från Marita


X


Marita Bladh, MB Nova
Tarotkonsult / Reiki Master /Certifierad Coach
Kontakt: 0722-698970
Hemsida: www.mbnova.se
Maritas Mediala Direktlinje: 0939 - 111 91 41

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar