onsdag 3 juli 2013

Hej Entreprenör - så lyckas du med marknadsföring i Sociala medier! /Live event idag onsdag!

Tips till företagare som vill lära sig mer om marknadsföring via sociala medier. (Även för företagsamma personer som vill starta ny karriär och ny inkomst.) 




Jag har många strängar på min lyra! Förutom att jag är Tarotkonsult, Coach och Inspiratör - är jag också Entreprenör. Att skapa frihet på alla plan, även det ekonomiska ligger mig varmt om hjärtat. Min pension - när det är dags för den fasen i livet - kommer inte bli hög så det gäller att agera i tid!

Läs mer nedan om hur jag håller på att höja min pension nedan - och välkommen till vårt live event idag onsdag 3 juli, kl. 20.00. 


  • Länk till inbjudan via Facebook: http://www.facebook.com/events/249409938517619/?fref=ts


Vår Hangout startar kl. 20.00 och kan ses live på Internet, länken till eventet läggs i ovannämnda Facebook-inbjudan strax innan 20.00. 

Godbitar ur innehållet:
- Vilka är vi och hur har vi lyckats?
- Gratis marknadsföring till ditt nuvarande företag, eller...
- En ny karriär och inkomst
- Marknadsföringstips för att lyckas på Internet!

Vi i Power Team Sverige är partners med ett amerikansk företag och det man lär sig är bla, att hitta kunder, hur man bygger en effektiv fan page, hur man annonserar i olika medier - kostnadsfritt - hur man marknadsför sig själv och skapar förtroende, hur man lyckas med videomarknadsföring och tusen andra saker.

Till vår hjälp har vi en väldigt generös provisionsplan - det går ganska snabbt att bygga upp en ansenlig inkomst - vi tjänar provision på att hjälpa andra. Vi har också något som är ganska unikt - Vi har kamratskap. I vårt globala team är vi 1500 personer och vi hjälper varandra hela tiden. Det är verkligen underbart och fantastiskt. Det handlar om att lära sig marknadsföring med inriktning främst sociala medier och internet, personlig utveckling som ger goda inkomster - intressanta kollegor får man på köpet, det är roligt att "gå till jobbet"


Välkommen hälsar, Marita 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar