fredag 5 juli 2013

Så blir helgen enligt mina Tarotkort - vecka 27



Hej!

Fredag igen – Jippie! Hoppas allt är bra med dig. Här på min plats nära havet utanför Kungsbacka skiner solen och det är en härlig sommardag! Den här veckan har jag, som vanligt, haft förmånen att prata med och coacha många människor. Det är dock inget jag tar för givet utan gläds åt varje nytt samtal och möte. Jag känner mig enormt välsignad över att få arbeta med det som får mitt hjärta att sjunga!
Och du -  nu har det blivit dags att rådfråga mina tarotkort hur helgen blir!  Mycket nöje! :-)


SÅ BLIR HELGEN!


Spännande! Det kan bli lite härliga motsättningar i helgen. Å ena sidan finns massor av kärlek i luften och å andra sidan verkar den komma till dem som är upptagna med andra saker – än att ha sitt fokus på kärlek så att säga. Om du tillåter det kan det leda till lite låsningar – om du å andra sidan accepterar flödet i livet – att allt inte är tillrättalagt enligt ditt tidsschema – då finns fantastiska möjligheter till expansion och nya upplevelser! Ta dagen som den kommer – det blir verkligen så mycket enklare och roligare då. Naturligtvis måste du ha en grundplanering och livsstrategi i botten – om du har det så är det mycket enklare att ta saker och ting som de dyker upp och presenterar sig i ditt liv! Du vet; ”Flygande Kråka får något – sittande får inget”
Kanske tänker du nu: Asch det där känner jag inte alls till och det passar inte in i mitt liv! Det är faktiskt ganska troligt att en del tänker så. Det är därför jag vill komma med rådet att se över ditt liv och rensa bort det som är gammalt. Det går så mycket lättare att få in nya spännande energier i sitt liv då. Du är inte statisk och livet är inte statiskt – många saker händer och påverkar oss varje dag utan att vi varken lägger märke till det – eller vill det.
Som sagt – det är mycket kärlek i luften – ta tillvara på den hur den än presenterar sig för dig. Kanske i form av en ny kärlek, kanske i form av en kärleksfull handling från en vän, kanske i form av ett underbart tillfälle och chans till positiv förändring i ditt liv. Och du – varför inte ge lite extra kärlek du också  - till familj, vänner, främlingar och DIG Själv!
Allt som görs av kärlek ger tusen mirakel tillbaka!


Underbara råd att ta till sig och träna på varje dag! 



♥ Är livet upp och ner? 
Behöver du vägledning genom coaching eller tarotkort? Välkommen att kontakta mig. Ring: 0730-818215 eller maila mig på marita@mbnova.se så bokar vi tid. 


Jag önskar alla en riktigt härlig och solig helg!


Kram, Marita


-----------------------------------------------------------
MB Nova
0730-818215
Mail: marita@mbnova.se
Hemsida: www.mbnova.se
Webbshop: http://marita.shopitoo.com
MB Nova Forum: www.mbnova.ning.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar