fredag 20 september 2013

Tarotskop - Så blir helgen enligt mina Tarotkort vecka 38 (Video!)

Hej kära du!

Äntligen fredag igen och här kommer mitt "Tarotskop - Så blir helgen enligt mina tarotkort". Mycket nöje! :-) 


SÅ BLIR HELGEN!




Om videon inte startar - klicka här
(eller klipp och klistra länken):
http://youtu.be/w8WHJwxaLv0



♥ Är du nyfiken på framtiden eller behöver du någon att prata med? 
Behöver du vägledning genom coaching eller tarotkort? Jag kan hjälpa dig att få perspektiv och redskap att hantera många av de utmaningar vi möts av i livet. Välkommen att kontakta mig. Ring: 0730-818215 eller maila mig på marita@mbnova.se så bokar vi tid.

Prenumerera på mitt nyhetsbrev ->


Jag önskar alla en riktigt skön helg!

Kram, Marita


-----------------------------------------------------------
Marita Bladh
MB Nova
0730-818215
Mail: marita@mbnova.se
Hemsida: www.mbnova.se
Webbshop: http://marita.shopitoo.com
MB Nova Forum: www.mbnova.ning.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar