fredag 27 september 2013

Tarotskop - Så blir helgen enligt mina Tarotkort vecka 39 (Video!) + Bonus!

Hej kära du!

Redan fredag den 27 september - oj så fort veckorna går, nu är det snart jul igen! hihi
Men du - här kommer mitt "Tarotskop - Så blir helgen enligt mina tarotkort". Missa inte
mitt bonuserbjudande i slutet av videon!!! Mycket nöje! :-) 


SÅ BLIR HELGEN!

Om videon inte startar - klicka här (eller klipp och klistra länken)http://youtu.be/qpjspXNIGK0


♥ Är du nyfiken på framtiden eller behöver du någon att prata med? 
Behöver du vägledning genom coaching eller tarotkort? Jag kan hjälpa dig att få perspektiv
och redskap att hantera många av de utmaningar vi möts av i livet. Välkommen att kontakta
mig. Ring: 0730-818215 eller maila mig på marita@mbnova.se så bokar vi tid.

Prenumerera på mitt nyhetsbrev ->


Jag önskar alla en riktigt skön helg!

Kram, Marita



Varma hälsningar, Marita


-----------------------------------------------------------
Marita Bladh
MB Nova
0730-818215
Mail: marita@mbnova.se
Hemsida: www.mbnova.se
Webbshop: http://marita.shopitoo.com
MB Nova Forum: www.mbnova.ning.com

7 kommentarer:

  1. Monica Hangasjärvi27 september 2013 kl. 16:41

    Tack för Tarotskopet! Det är en väldigt trevlig och levande form :)
    Jag önskar dig en riktigt fin helg!
    / Din vän uppe i Norrbotten!
    P.S Ingen snö, ja kanske en skvätt igår, men nu är det småregnigt och riktig höst D.S

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack själv Monica och tack för väderrapporteringen! :-) Ha en go helg. Kram

      Radera
    2. Tack själv Monica och tack för väderrapporteringen! :-) Ha en go helg. Kram

      Radera
    3. Tack själv Monica och tack för väderrapporteringen! :-) Ha en go helg. Kram

      Radera
  2. hej Marita, jag har inget ljud i datorn nu, kan jag be dej att skriva helt kort vad som händer till mitt mejl ? du har min adress Grethel Thun

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ledsen över ljudet vännen, har tyvärr inte möjlighet att skriva också. Kan du försöka lyssna via mobilen? Fungerar om du har en s.k smartphone. Kram

      Radera
    2. Ledsen över ljudet vännen, har tyvärr inte möjlighet att skriva också. Kan du försöka lyssna via mobilen? Fungerar om du har en s.k smartphone. Kram

      Radera