lördag 30 november 2013

Lagen om Attraktion - Fokusera bara på det goda i livet!

Vi får alltid mer av det vi fokuserar på - oavsett om det är något vi vill ha - eller inte ha. Våra tankar och känslor är som en boomerang! Allt vi sänder ut kommer tillbaka till oss. Ju mer vi fokuserar på en enda sak - desto mer av den saken kommer tillbaka. Fokusera därför bara på det du vill ha, på goda saker. Du ska veta att det finns inget du vill ha som inte kan manifesteras.

Metod: 
Fokusera under 17 sekunder, två gånger per dag, positivt och med härlig känsla på något du vill ha. Ge det 30 dagar och se vad som händer i ditt liv! Du kommer att bli häpen!


Lycka till kära du!
Kram, Marita

-----------------------------------------------------------



Marita Bladh, MB Nova
Telefon: 0722-698970
Mail: marita@mbnova.se
Hemsida och bokning:  
http://maritambnova.wix.com/marita
MB Nova Forum: www.mbnova.ning.com




♥ Är du nyfiken på framtiden eller behöver du någon att prata med? Behöver du vägledning genom coaching eller tarotkort? Jag kan hjälpa dig att få perspektiv och redskap att hantera många av de utmaningar vi möts av i livet. Välkommen att kontakta mig. Ring: 0722-698970 eller maila mig på marita@mbnova.se så bokar vi tid. 

2 kommentarer:

  1. Det är så svårt att fokusera på det goda i livet när man blivit utsatt för brott! Men med min tanke det löser sig alltid så får jag väl tro att så blir det! Ha en härlig kväll!
    Catarina

    SvaraRadera
  2. Du har så rätt så i det du skriver.Jag har fokuserat för mycket på min störande granne,och det blir bara värre.Nu ska jag fokusera på mina mål istället,och inte ge nån mer energi i fel riktning.

    SvaraRadera