fredag 29 november 2013

Tarotskop - Så blir helgen enligt mina Tarotkort vecka 48 (Video!)

Hej kära du! 

Hoppas allt är bra med dig! Det är fredag igen - den 29 november - och här kommer mitt "Tarotskop - Så blir helgen enligt mina Tarotkort". Mycket nöje! Gilla, kommentera och dela gärna! 



Om videon inte börjar spela - klicka på denna länk:
http://youtu.be/79k3CDhg6Jw

BONUS! Tack för att du läser mina Tarotskop - som tack för det erbjuder jag dig, från idag fredag, tom nästa torsdag 50% rabatt på 45 min tarotkonsultation per telefon! Boka tid via 0722-698970 / marita@mbnova.se


Ha en fin helg!
-----------------------------------------------------------



Marita Bladh, MB Nova
Telefon: 0722-698970
Mail: marita@mbnova.se
Hemsida och bokning:  
http://maritambnova.wix.com/marita
MB Nova Forum: www.mbnova.ning.com




♥ Är du nyfiken på framtiden eller behöver du någon att prata med? Behöver du vägledning genom coaching eller tarotkort? Jag kan hjälpa dig att få perspektiv och redskap att hantera många av de utmaningar vi möts av i livet. Välkommen att kontakta mig. Ring: 0722-698970 eller maila mig på marita@mbnova.se så bokar vi tid. 

4 kommentarer:

  1. Tack så mycket för det fina budskapet,Kärlek kärlek.Ska bli spännande att se OM det äntligen kan bli så ?? I allafall blir det en helg fylld av sång och musik,med körövning inför julkonsert och sedan en stor Queen-konsert i morgon kväll. Kram Agneta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det låter som en fantastiskt rolig helg kära du, ha det gott! Kram

      Radera
  2. Tack Marita ,vi får väl se hur det går med kärleken, haha ! ha det gott !

    SvaraRadera