onsdag 13 november 2013

Marita - en Tarotkonsult med pengarna-tillbaka-garanti!

Visste du att MB Nova har en pengarna-tillbaka-garanti, om en kund inte är nöjd? Hur många tarotkonsulter har det? Kvalitet, respekt och omtanke om varje kund är det som präglar mitt arbete varje dag. 


När man älskar det man gör och gör det med kärlek är det roligt att gå till jobbet - och det märker kunderna! Det är ingen som begär att få pengarna tillbaka. Trots det håller jag fast vid min garanti - det borgar för kvalitet och trygghet i en bransch som ibland kan vara lite... osäker.


Mina kunder får med sig så många råd, verktyg och insikter att de oftast utvecklas på flera plan samtidigt - förutom själva tarotfrågeställningen. Att leverera det där lilla extra - det är roligt och det förtjänar alla mina kunder!


Varma kramar, Marita

-----------------------------------------------------------
Marita Bladh, MB Nova
Telefon: 0722-698970
Mail: marita@mbnova.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar