torsdag 7 november 2013

Mitt mest populära Facebook-inlägg någonsin!


Det här  är ett intressant citat som kan tolkas på många sätt. Kanske betyder "polerad och ren" att man lärt det man ska lära av just de människorna och att man inte behöver de längre när man lärt färdigt. Lärdomen kan bestå i att man lärt sig stå upp för sig själv, känna kärlek till sig själv mm? 

Nåväl, oavsett vilken betydelse man själv lägger in är detta mitt mest populära inlägg på Facebook någonsin - det har delats av över 3000 personer. Ganska fantastiskt, eller hur!





Ha en fin dag!
-----------------------------------------------------------
Marita Bladh, MB Nova
Telefon: 0722-698970
Mail: marita@mbnova.se
Hemsida: www.mbnova.se

7 kommentarer:

  1. Så fint skrivet! Tack och ha en trevlig Lördag, Kram till dig Marita ♥

    SvaraRadera
  2. Helt sant . Jag behövdefå bekräftelse och det är så sant, Tack Marita för ditt
    stöd

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket! Så fint skrivet och dessa ord ska jag ta till mej.

    Kram Renate

    SvaraRadera
  4. Tack, detta behövde jag höra om och om igen och just idag <3

    SvaraRadera
  5. Så BRA ! Tar till mig de orden och ser framåt 2016 blir det bästa året.

    SvaraRadera
  6. Tack fina Du<3
    Så fint citat är inte konstigt att det delas<3
    Kram / Åsa

    SvaraRadera