fredag 1 november 2013

Tarotskop - Så blir helgen enligt mina Tarotkort vecka 44 (Video!)


Hej kära du!

Hoppas allt är bra med dig! Idag är jag mycket glad att berätta att min nya hemsida är klar! Du ser den här: http://maritambnova.wix.com/marita. Varmt välkommen in för att titta eller boka tid för vägledning och coaching.



Dessutom är det fredag - här kommer mitt
"Tarotskop - Så blir helgen enligt mina Tarotkort". 

Mycket nöje! :-) 

Om videon inte börjar spela - klicka på denna länk:


Jag önskar alla en riktigt skön helg!
♥ Är du nyfiken på framtiden eller behöver du någon att prata med? 
Behöver du vägledning genom coaching eller tarotkort? Jag kan hjälpa dig att få perspektiv och redskap att hantera många av de utmaningar vi möts av i livet. Välkommen att kontakta mig. Ring: 0722-698970 eller maila mig på marita@mbnova.se så bokar vi tid.

-----------------------------------------------------------

Marita Bladh
MB Nova
0722-698970
Mail: marita@mbnova.se
Hemsida: www.mbnova.se
Webbshop: http://marita.shopitoo.com
MB Nova Forum: www.mbnova.ning.com


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar