tisdag 24 december 2013

GOD JUL! HÄR KOMMER MIN UTLOVADE JULKLAPP!!!

GOD JUL kära du!

Här kommer min utlovade julklapp till dig!  

Jag har öppnat MB Nova Forum för dig - kostnadsfritt! 

Länk till forumet för att bli medlem: www.mbnova.ning.com 

MB Nova Forum, En mötesplats för glädje, inspiration, vänskap, healing, tarot och andlighet. Här får du:
- Delta i minst 20 kostnadsfria distanshelingar per år. Nästa: 25/12
- Möjlighet att delta i kostnadsfri Tarotfrågestunder. Nästa: 15/1
- Blogga, gå med i intressegrupper, lägga in bilder, videos - och mycket mer! 

NOTERA! För att underlätta för dig har jag automatiskt godkänt din ev. tidigare ansökan till forumet. Vill du inte längre vara med, klicka bara på avsluta konto i din profil, eller skicka ett meddelande till mig. 


Jag önskar alla en riktigt, riktigt underbar och magisk jul!
Många varma och glittrande julkramar, Marita  


-----------------------------------------------------------



Marita Bladh, MB Nova
Telefon: 0722-698970
Mail: marita@mbnova.se
Hemsida och bokning:  
http://maritambnova.wix.com/marita
MB Nova Forum: www.mbnova.ning.com




♥ Är du nyfiken på framtiden eller behöver du någon att prata med? Behöver du vägledning genom coaching eller tarotkort? Jag kan hjälpa dig att få perspektiv och redskap att hantera många av de utmaningar vi möts av i livet. Välkommen att kontakta mig. Ring: 0722-698970 eller maila mig på marita@mbnova.se så bokar vi tid. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar